Leading Provider

of Contact Center and CRM Solutions

Among Top 5

CRM solutions in Bulgaria

InfoServ CRM On-Premise

InfoServ CRM On-Premise e локално инсталирано върху инфраструктура на клиент софтуерно решение, съчетаваща в себе си удобствата на контактен център (Contact Center) и CRM система в единна платформа.

Локалното решение InfoServ CRM On-Premise е подходящо:

  • За малки и средни бизнеси
  • При по-голям брой ползватели на софтуера
  • При нужда от по-вече къстамизации
  • При наличие на специализиран ИТ персонал за поддръжка на инфраструктурата
  • Когато всички ползватели на системата са в един офис, или вече има изградена надеждна свързаност с отдалечените офиси
  • По-голяма първоначална инвестиция, но липса на последващи периодични плащания

InfoServ CRM On-Premise е нашето стандартизирано решение за изграждане на контактен център, локално върху инфраструктура на клиента. Благодарение на разнообразните си функционални възможности решението успешно се използва от много наши клиенти и за управление на търговската дейности, маркетинговите инициативи, и обслужване на клиенти.

 

Повече за InfoServ CRM On-Premise

Функционалности

Функционалностите на InfoServ CRM On-Premise са насочени към автоматизирането и оптимизирането на дейностите и процесите свързани с привличане и обслужване на клиенти.

Част от функционалностите са стандартно включени във всички системи InfoServ CRM On-Premise, а други се предлагат под формата на допълнителни модули.

Основни функционалности:

 
 
360 Клиентски Профил
 
Е-мейл Кампании
 
 
История на проведената комуникация
 
SMS Кампании
 
 
Телефонна Интеграция
 
Управление на Задачи
 
 
Запис на разговори
 
Напомняне / Reminders
 
 
IVR и Voice Mail
 
Календари
 
 
Е-мейл Интеграция
 
Real-Time Monitoring
 
 
SMS Интеграция
 
Call Center Statistics

 

Допълнителни модули:

 
 
Импорт/Експорт
 
Управление на Кампании
 
 
Web Chat Интеграция
 
Управление на Документи
 
 
Web Form Интеграция
 
Управление на Казуси
 
 
Web Интеграция
 
Управление на Конференции
 
 
API Интеграция
 
Репорт Генератор
 
 
Custom Contact Интеграция 
 
Custom Contacts
 
 
Accident Recorder
 
FAQ and Web Links
 
 
Marketing Visual SDK Designer
 
Телемаркетинг
Приложения

InfoServ CRM On-Premise е нашето стандартизирано решение за изграждане на контактен център, локално върху инфраструктура на клиента. Благодарение на разнообразните си функционални възможности решението успешно се използва от много наши клиенти и за управление на търговската дейности, маркетинговите инициативи, и обслужване на клиенти.

Call Center и Contact Center

С InfoServ CRM On-Premise вие можете лесно, бързо, и при конкурентни ценови условия да изградите своя вътрешно-фирмен контактен център. Системата интегрира най-често използваните бизнес комуникационни канали: телефония, е-мейл, SMS, Web (Live) Chat, и Web форми.

Търговска Дейност

Системата позволява изграждане и поддържане на детайлно досие за клиенти, потенциални клиенти и партньори, документиране и проследяване на целия продажбен процес от регистриране на клиентско запитване, през срещите и изпратените оферти, до финално договаряне и извършване на самата продажба.

Маркетинг

InfoServ CRM On-Premise спомага и за организиране на маркетингови инициативи като изпращане на масови е-мейли и SMS-и, организиране и проследяване на ефективността на маркетингови кампании (организиране на семинари, конференции и др.).

Обслужване на клиенти

InfoServ CRM On-Premise e инструмент, с който ще направите обслужването на вашите клиенти по-лично и по-ефективно. Чрез него ще можете да обхванете всички клиентски проблеми, да проследите тяхното адресиране и да осъществите контрол над качеството на клиентското обслужване.

Интеграции

Интеграционните възможности на InfoServ CRM On-Premise включват както интеграция с най-често използваните бизнес комуникационни канали, така й възможности за интеграция с външни приложения (ERP, Billing, специализирани софтуерни бизнес приложения и др.)

Phone Integration

Интеграцията на фирмената телефония е стандартна функционалност за всички InfoServ CRM On-Premise системи. Всичко, от което се нуждаете, е цифрова телефония (VoIP SIP 2.0 или ISDN). Телефонията можем да интегрираме директно с телефонния доставчик или да използваме наличната при вас телефонна централа (PBX). Вашите служители ще могат да приемат разговори или използвайки вградения в системата софтуерен телефон посредством слушалки с микрофон, или телефонни апарати.

E-mail Integration

Интеграцията на фирмените е-мейли е стандартна функционалност за всички InfoServ CRM On-Premise системи. За изпращане и получаване на е-мейлите InfoServ CRM използва собствен вграден e-mail клиент. За интеграцията използваме стандартни протоколи POP3/IMAP4 и SMTP.

SMS Integration

Интеграцията на фирмената SMS комуникация е функционалност на системите InfoServ CRM On-Premise. Възможни са няколко начина за реализиране на тази интеграция: а) чрез хардуерно устройство и GSM SIM карта, б) посредством стандартен комуникационен протокол SMPP, или в) индивидуална интеграция с избран от клиента SMS доставчик/концентратор.

Web (Live) Chat Integration

InfoServ CRM On-Premise дава възможност за интегриране на WEB (Live) Chat комуникация за приемане на запитвания през още един канал за комуникация – чат иницииран през корпоративния web сайт на фирмата. Клиентите получават информация за продуктите и услугите на фирмата в реално време, като цялата история на комуникацията се запазва в клиентските им картони. Постъпилите в InfoServ чат запитвания се разпределят по тема на запитването към най-компетентния за избраната тема служител.

Web Form Integration

Интеграционен интерфейс за автоматизирано създаване на попълнени в корпоративния сайт на клиента web форми и в InfoServ CRM.

Custom Contact Integration

Интеграционен API интерфейс за автоматизирано създаване на потребителски контакти в InfoServ CRM.

Web Integration

Интерфейс за интеграция с външни за InfoServ CRM On-Premise, web базирани приложения и бърз достъп до документи (напр. ценови листи, актуални промоции и др.). Той дава възможност за отваряне на външно приложение с подаден POST и GET параметър, например Клиентско ID.

API Integration

API интерфейс за интегриране на клиентски данни в реално време с външни не уеб базирани системи и приложения.

Import/Export

Най-често използваният метод за интеграция на клиентски данни е import/export. Допустими формати за импортиране на клиентски данни са txt, CSV, Excel, Access и всички видове OLEDB. InfoServ CRM позволява експортиране на клиентски данни в следните формати: txt, CSV, Excel, Access и HTML.

Цени

IInfoServ CRM On-Premise се предлага като под формата еднократно закупено право на полазване на системата. Цената се определя съобразно включените в конкретната система капацитета и функционалностите съобразно нуждите на клиента.

Заяви Демонстрация                     Запитване за оферта

Ако се затруднявате или имате нужда от консултация, свържете с нас на +359 82 827 007 или изпратете вашето запитване тук, и наш консултант ще се свърже с вас!

История на Версиите

Release version 2.2.1.302

31.08.2017

  • InfoServ CRM Client:
    • Корекция на дребни проблеми в работата на InfoServ Mail Client и серийни е-мейли
    • Оптимизации при присвояване на контакт към контрагенти
    • Корекция в LCR настройките при работа в Телемаркетинг режим
    • Корекция при работа в картон на документ
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности

Release version 2.2.1.295

03.07.2017

  • InfoServ Servers:
    • Оптимизиране на работата с Exchange Server
  • InfoServ CRM Client:
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Client
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
  • InfoServ CRM Supervisor:
    • Добавяне на агентско право за работа с “White List”
    • Оптимизация в настройките за разпределение на обажданията
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Supervisor
  • InfoServ Administrator:
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Administrator

    Release version 2.2.1.283

    26.05.2017

    • InfoServ Servers:
      • Оптимизация на протокола за комуникация Client/Server за среди с по-голяма латентност
    • InfoServ CRM Client:
      • Оптимизирано зареждане на всички справки при работа с голям обем данни
      • Оптимизация на алгоритмите за търсене в справките в екран „Контрагенти” и екран „Осъществени контакти”
      • Възможност за задаване на броя записи за справките с групиране на страници
      • Визуализиране на времето за разговор (Talk time)
      • Подобрения и нови функционалности в модул „Телемаркетинг”
      • Оптимизация на зареждането на големи FAQ
      • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • InfoServ CRM Supervisor:
      • Възможност за използване на тагове за информация за Caller, Called и данни за разговора в модул „Web Integration”
      • Оптимизация в настройките на импорт при използване на извадка с голям обем данни
      • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • InfoServ Administrator:
      • Разширяване на процеса за регистрация на емейл акаунти чрез валидация
      • За протокол IMAP4 е добавена възможност за проверка на IMAP папки и изтегляне на е-мейли от избран времеви период назад
      • В раздел „Статистика” са добавени нови агентски метрики „Трансфериран входящ разговор“ и „Трансфериран изходящ разговор“ и са включени в съответните справки

      Release version 2.2.1.258

      01.03.2017

      • InfoServ Servers:
        • 64 bit версия на сървърният модул AgentServer
        • Автоматично определяне типа на ъпдейта (x86 / x64) за сървърни операционни системи
      • InfoServ CRM Client:
        • Задачи – визуални и функционални подобрения в модула за работа със задачи
        • Контакти – подобрение при работата с контакти в казуси
        • Коментари – добавена функционалност в дървото с предефинирани коментари
        • Report Generator – ускорение на справките по маркетингови сценарии; добавени са данни при експорт на визуални компоненти в текстови формати
        • Картон на контрагент/фирма – подобрения в работата при промяна на данни в картон на контрагент/фирма както и при работа с файлове; подредба на LCR групите при изходящо повикване според реда им в InfoServ Administrator и др.
        • InfoServ Cases – подобрения при отчитането на последна промяна в казус и при работа със серийни действия
        • InfoServ Documents – дребно подобрение при запис след промяна на типа на документ
      • InfoServ CRM Supervisor:
        • Import – подобрения в настройките на импорт и операциите с файла за импорт

        Release version 2.2.1.248

        04.10.2016

        • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми свързани със зависване на приложението

        Release version 2.2.1.246

        30.05.2016

        • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при Resize
        • InfoServ Supervisor – добавена сортировка при правила за разпределение на обажданията

        Release version 2.2.1.245

        25.02.2016

        • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при променливи от тип Duration
        • InfoServ Phone Server – поддръжка на +359

        Release version 2.2.1.243

        06.01.2016

        • InfoServ Importer – изчистен проблем с импорт на DateTime

        Release version 2.2.1.241

        03.12.2015

        • InfoServ CRM Client – изчистен проблем с експорт от Report Generator

        Release version 2.2.1.239

        17.11.2015

        • InfoServ CRM Client – изчистен проблем с визуализация на FAQ

        Release version 2.2.1.238

        5.11.2015

        • InfoServ Servers:
          • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
        • InfoServ CRM Client:
          • Report Generator – Ускорение и защити при големи извадки с данни

          Release version 2.2.1.232

          26.10.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ CRM Client:
            • LCR Groups сортиране
            • Report Generator – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Administrator – ускорение на извадките

          Release version 2.2.1.226

          09.10.2015

          • InfoServ CRM Client – изчистване на дребни нередности в Script Player

          Release version 2.2.1.224

          17.08.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ CRM Client:
            • InfoServ Documents – подобряване на функционалността
          • InfoServ CRM Supervisor:
            • InfoServ Import – добавена функционалност при импорт на флагове на фирми

          Release version 2.2.1.220

          14.07.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Phone Server – изчистване на дребни нередности
            • InfoServ Import Export – изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.218

          10.06.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Agent Server – промени в начина на изтегляне на email channels
            • InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ CRM Client:
            • Осъществени контакти – по подразбиране не се показват серийни действия
            • Серийни емайли – подобрения по начина на зареждане на съдържанието
            • Картон на контрагент – премахнат двоен click в дървото на контрагентите
            • Казуси – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Administrator – изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Supervisor – ускоряване на импорта при client-side импорт

          Release version 2.2.1.211

          23.03.2015

          • InfoServ Servers:
            • InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.209

          24.02.2015

          • InfoServ Client:
            • Ускорение при зареждане на фирми
            • LCR групи към кампании
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Supervisor:
            • InfoServ Web Forms – подобрения
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Servers:
            • Управление на запис на разговор от IVR
            • InfoServ Auto Import Export – ускорение при импортиране на големи бази данни

          Release version 2.2.1.202

          16.12.2014

          • InfoServ Client:
            • Ускорение при търсене по потребителски полета
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ Supervisor:
            • Изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.200

          25.11.2014

          • InfoServ Client:
            • Изчистване на дребни нередности
            • Подобрения в модул документ
            • Добавена възможност за посчване причина за статус Pause
          • InfoServ Administrator:
            • Конфигуриране на причини за статус Pause
            • Добавено алтернативно име на Агент за модула Live Chat
          • InfoServ Live Chat
            • Добавена възможност за изписване на web links в чат-а
            • Разделяне на web-chat групи според езикови настройки

          Release version 2.2.1.193

          16.10.2014

          • InfoServ Client – Изчистване на дребни нередности

          Release version 2.2.1.191

          06.10.2014

          • InfoServ Client
            • Подобрения във вградения емайл клиент
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ MNDesigner – Разделение на скриптовете по тип
          • InfoServ Supervisor – ускоряване на процеса по настройка на разпределение на обажданията
          • InfoServ Administrator – разширени конфигурации за модул Live Chat
          • InfoServ Message Server – разширения на функциите за приемане на емайл съобщения
          • InfoServ Acident Recorder – нов модул за обработка на съобщения в IVR
          • InfoServ Web Integration – разширяване на методите за интеграция

          Release version 2.2.1.177

          21.07.2014

          • InfoServ Updater – оптимизиране на процесите
          • InfoServ Client
            • Потребителски полета от тип Generator
            • Уникални потребителски полета
            • Разширение на log информацията за действия
            • Ускорения в справки с Report Generator
            • Ускорение в търсене по Потребителски полета
            • Изчистване на дребни нередности
          • InfoServ MNDesigner – разширяване на функционалности
          • InfoServ Supervisor – разширения в алгоритмите за импорт; Readonly потребителски полета
          • InfoServ Administrator – разделяне на скриптовете по тип; мониторинг на емайли
          • InfoServ Phone Server – разширения в изпълнението на функционални IVR

          Release version 2.2.1.160

          16.04.2014

          • Промени във вградения емайл клиент
          • Подобрения при търсене в екран Осъществени контакти
          • Подобрения в Мониторинг на Message Server
          • Нов тип SIP првайдер – Trunk

          Release version 2.2.1.152

          14.03.2014

          • Промени във вградения емайл клиент
          • Изчистване на малки нередности

          Release version 2.2.1.150

          04.03.2014

          • Промени по функционалността за печат
          • Изчистване на малки нередности

          Release version 2.2.1.147

          05.02.2014

          • Нов модул – InfoServ Custom Contact
          • Нов модул – InfoServ Cases
          • Нов модул – InfoServ Multicampaign
          • Нова функционалност във вградения емайл клиент – Replay to All
          • Нови функционалности във възможностите за разпределение на разговори
          • Визуални промени свързани със списъчните изгледи
          • Изчистване на малки нередности

          Release version 2.2.0.3

          21.10.2013

          • Задачи – изпращане на задача като е-мейл – добавена възможност за използване на BC и BCC
          • Задачи – добавена възможност за манипулиране потребителските полета на множество задачи наведнъж
          • email Клиент – добавена възможност за отговор до всички реципиенти на email
          • Задачи – разширяване нотификациите към задача за различни събития
          • Лог на извършените действия – възможност за включване/изключване на определени действия по задачи
          • Модул “Live chat” – възможност за включване/изключване на секретна дума (Captcha) при започването на чат през корпоративния web сайт на фирмата
          • Нова система за online update
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.14.421

          14.05.2013

          • модул „Report Generator“ – възможност за ескпорт на резултатите от справка в CSV формат с encoding  ANSI, UNICODE, UTF-8
          • Лог на извършените действия – нови възможности
          • Задачи – генериране на задача като емейл с попълване на таговете на полета от тип drop down
          • модул „Report Generator“ – добавена възможност за задаване на допълнителни настройки в Cube за колоните от тип Date, Datetime, Time
          • Промени в email клиента – изпращане чрез BCC
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.13.397

          30.10.2012

          • Задачи – подобряване на нотификации към задача. Добавен е нов тип събитие „приключване“.
          • Задачи – добавяне на възможност за задаване на задача към документ (модул „Документи“)
          • Задачи – задача като е-мейл – генериране на емейл по шаблон по маркетингов сценарий
          • Задачи – изпращане на задача като е-мейл – възможност за включване на тагове от маркетингов скрипт в body частта на е-мейла
          • модул „Report Generator“ – Cube – разширяване на функционалността
          • модул „Кампании“ – добавена възможност за включване в серийни е-мейли
          • модул „Report Generator“ – експорт на данните в Cube към различни файлови формати
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.13.374

          29.08.2012

          • модул „Report Generator“ – нов модул за извличане, групиране и анализиране на данни (по контрагенти, фирми, осъществени контакти, маркетингови сценарии, обекти). Генерира потребителско дефинирани справки и репорти
          • Автоматично присвояване на приети е-мейли към контрагент
          • модул „Кампании“ – Задаване на KPI на ниво контакт
          • модул „Потребителски полета“ – за полета от тип DropDownlist се дава възможност за задаване на Стойност и Текст
          • модул „Кампании“ – нов изглед на фуния на продажбите
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.12.353

          04.07.2012

          • модул „Live chat“ – нов модул за комуникация – клиентите на фирмата могат да отправят своите запитвания посредством чат, иницииран през корпоративния web сайт на фирмата.
          • Задачи – нов изглед в меню задачи (Preview на задачи)
          • модул „Кампании“ – нов модул за организиране, проследяване, отчитане на резултатите и последващ анализ на проведени търговски дейности и маркетингови кампании
          • Задачи – добавяне на възможност за уведомяване за промяна в съдържанието на задачите (notifications)
          • Изчистване на малки нередности

          version 2.0.11.294

          29.03.2012

          • IVR нотификация при пропуснато обаждане само за агентите участващи в разпределението (колона IVR информация)
          • Контрагенти – Автоматично доизписване на търсено име в Контрагенти, Избор на емейл за TO и CC в MailClient
          • Осъществени контакти – добавен филтър „Delivery report“
          • Log на действията за контакти – на ниво администратор
          • Ускорения в зареждането на големи бази данни
          • Log на действията на ниво контакт (фирма и контрагент)
          • Изчистване на малки нередности

InfoServ CRM Брошура

Запознайте се с InfoServ CRM Cloud - един лесен и интуитивен продукт за управление на Взаимоотношенията с клиенти и партньори.

InfoServ CRM Cloud - PDF

Обадете ни се на +359 82 827007 или ни изпратете запитване и ние ще се свържем с Вас