История на промените във версиите на InfoServ CRM on-Premise

текуща версия: 2.2.1.335

В тази секция можете да проследите последните промени по софтуера InfoServ CRM on-Premise

  • InfoServ CRM Client:
    • Добавяне на допълнителна защита при добавянето на файл в документ.
  • InfoServ CRM Client:
    • Добавена допълнителна защита при отпадане на връзката с Базата данни
    • Добавена допълнителна защита при запис на маркетингови сценарии
  • InfoServ Supervisor:
    • Подобрена работа с големи SQL Бази от данни
  • InfoServ CRM Client:
    • Изчистени нередности с получаване на известия при създаване на задачи в InfoServ CRM
  • InfoServ Supervisor:
    • Разширения в помощното ръководство (Help) на InfoServ Supervisor
  • InfoServ Servers:
    • Оптимизация на работата на InfoServ Agent Server и Phone Server
  • InfoServ CRM Client:
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • Web Интеграция – отстранени грешки в методите на Web интеграцията
    • Корекции и допълване на Лог на действия и Лог на действия с контакти
  • InfoServ Supervisor:
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • Добавена функционалност за Изтриване на контакти – изтриване само на контакти, контактите и техните ресурсни файлове или лог на действията по зададен период и критерии
    • Изчистени нерадности при Export на данни
    • Изчистване на дребни проблеми при разпределението на обаждания
  • InfoServ CRM Client:
    • Добавена възможност за печат и експорт на данните на телемаркетингова кампания
  • InfoServ CRM Client:
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • Report Generator – оптимизация при изтегляне на големи извадки
  • InfoServ Supervisor:
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
    • Поправени права на агенти за достъп до казуси
  • InfoServ Administrator:
    • Добавена функционалност Drag&Drop в настройки за LCR групи и Destinations
    • Корекция при визуализиране в SIP Monitor на телефонни настройки
    • Добавена възможност за валидиране на e-mail с различни име и парола за SMTP
    • Поправени неточности при експорт в частта Статистика
  • Фикснати проблеми породени от Microsoft Meltdown-Spectre update(KB4056892, KB4056891, KB4056890, KB4056888, KB4056893, KB4056898, KB4056897 / KB4056894, KB4056895, KB4056896, KB4056899)
  • InfoServ CRM Client:
    • Оптимизация при зареждане на данни
    • Изчистване на дребни неточности при задачи с връзка към документи
  • InfoServ Servers:
    • Rollback – възможност за връщане на стари версии на клиентските приложения
    • Корекция в начина на работа при разпределение на обаждания по Language
  • InfoServ CRM Client:
    • Оптимизация при визуализирането на е-мейли генерирани от MailChimp
  • InfoServ CRM Administrator:
    • Оптимизация при зареждането на големи FAQ теми
  • InfoServ CRM Client:
    • Корекция на дребни проблеми в работата на InfoServ Mail Client и серийни е-мейли
    • Оптимизации при присвояване на контакт към контрагенти
    • Корекция в LCR настройките при работа в Телемаркетинг режим
    • Корекция при работа в картон на документ
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
  • InfoServ Servers:
    • Оптимизиране на работата с Exchange Server
  • InfoServ CRM Client:
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Client
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
  • InfoServ CRM Supervisor:
    • Добавяне на агентско право за работа с “White List”
    • Оптимизация в настройките за разпределение на обажданията
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Supervisor
  • InfoServ Administrator:
    • Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Administrator
  • InfoServ Servers:
    • Оптимизация на протокола за комуникация Client/Server за среди с по-голяма латентност
  • InfoServ CRM Client:
    • Оптимизирано зареждане на всички справки при работа с голям обем данни
    • Оптимизация на алгоритмите за търсене в справките в екран „Контрагенти” и екран „Осъществени контакти”
    • Възможност за задаване на броя записи за справките с групиране на страници
    • Визуализиране на времето за разговор (Talk time)
    • Подобрения и нови функционалности в модул „Телемаркетинг”
    • Оптимизация на зареждането на големи FAQ
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
  • InfoServ CRM Supervisor:
    • Възможност за използване на тагове за информация за Caller, Called и данни за разговора в модул „Web Integration”
    • Оптимизация в настройките на импорт при използване на извадка с голям обем данни
    • Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
  • InfoServ Administrator:
    • Разширяване на процеса за регистрация на емейл акаунти чрез валидация
    • За протокол IMAP4 е добавена възможност за проверка на IMAP папки и изтегляне на е-мейли от избран времеви период назад
    • В раздел „Статистика” са добавени нови агентски метрики „Трансфериран входящ разговор“ и „Трансфериран изходящ разговор“ и са включени в съответните справки
  • InfoServ Servers:
    • 64 bit версия на сървърният модул AgentServer
    • Автоматично определяне типа на ъпдейта (x86 / x64) за сървърни операционни системи
  • InfoServ CRM Client:
    • Задачи – визуални и функционални подобрения в модула за работа със задачи
    • Контакти – подобрение при работата с контакти в казуси
    • Коментари – добавена функционалност в дървото с предефинирани коментари
    • Report Generator – ускорение на справките по маркетингови сценарии; добавени са данни при експорт на визуални компоненти в текстови формати
    • Картон на контрагент/фирма – подобрения в работата при промяна на данни в картон на контрагент/фирма както и при работа с файлове; подредба на LCR групите при изходящо повикване според реда им в InfoServ Administrator и др.
    • InfoServ Cases – подобрения при отчитането на последна промяна в казус и при работа със серийни действия
    • InfoServ Documents – дребно подобрение при запис след промяна на типа на документ
  • InfoServ CRM Supervisor:
    • Import – подобрения в настройките на импорт и операциите с файла за импорт
  • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми свързани със зависване на приложението
  • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при Resize
  • InfoServ Supervisor – добавена сортировка при правила за разпределение на обажданията
  • InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при променливи от тип Duration
  • InfoServ Phone Server – поддръжка на +359
  • InfoServ Importer – изчистен проблем с импорт на DateTime
  • InfoServ CRM Client – изчистен проблем с експорт от Report Generator
  • InfoServ CRM Client – изчистен проблем с визуализация на FAQ
  • InfoServ Servers:
    • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ CRM Client:
    • Report Generator – Ускорение и защити при големи извадки с данни
  • InfoServ Servers:
    • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ CRM Client:
    • LCR Groups сортиране
    • Report Generator – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Administrator – ускорение на извадките
  • InfoServ CRM Client – изчистване на дребни нередности в Script Player
  • InfoServ Servers:
    • InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ CRM Client:
    • InfoServ Documents – подобряване на функционалността
  • InfoServ CRM Supervisor:
    • InfoServ Import – добавена функционалност при импорт на флагове на фирми
  • InfoServ Servers:
    • InfoServ Phone Server – изчистване на дребни нередности
    • InfoServ Import Export – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Servers:
    • InfoServ Agent Server – промени в начина на изтегляне на email channels
    • InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ CRM Client:
    • Осъществени контакти – по подразбиране не се показват серийни действия
    • Серийни емайли – подобрения по начина на зареждане на съдържанието
    • Картон на контрагент – премахнат двоен click в дървото на контрагентите
    • Казуси – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Administrator – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Supervisor – ускоряване на импорта при client-side импорт
  • InfoServ Servers:
    • InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Client:
    • Ускорение при зареждане на фирми
    • LCR групи към кампании
    • Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Supervisor:
    • InfoServ Web Forms – подобрения
    • Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Servers:
    • Управление на запис на разговор от IVR
    • InfoServ Auto Import Export – ускорение при импортиране на големи бази данни
  • InfoServ Client:
    • Ускорение при търсене по потребителски полета
    • Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Supervisor:
    • Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Client:
    • Изчистване на дребни нередности
    • Подобрения в модул документ
    • Добавена възможност за посчване причина за статус Pause
  • InfoServ Administrator:
    • Конфигуриране на причини за статус Pause
    • Добавено алтернативно име на Агент за модула Live Chat
  • InfoServ Live Chat
    • Добавена възможност за изписване на web links в чат-а
    • Разделяне на web-chat групи според езикови настройки
  • InfoServ Client – Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ Client
    • Подобрения във вградения емайл клиент
    • Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ MNDesigner – Разделение на скриптовете по тип
  • InfoServ Supervisor – ускоряване на процеса по настройка на разпределение на обажданията
  • InfoServ Administrator – разширени конфигурации за модул Live Chat
  • InfoServ Message Server – разширения на функциите за приемане на емайл съобщения
  • InfoServ Acident Recorder – нов модул за обработка на съобщения в IVR
  • InfoServ Web Integration – разширяване на методите за интеграция
  • InfoServ Updater – оптимизиране на процесите
  • InfoServ Client
    • Потребителски полета от тип Generator
    • Уникални потребителски полета
    • Разширение на log информацията за действия
    • Ускорения в справки с Report Generator
    • Ускорение в търсене по Потребителски полета
    • Изчистване на дребни нередности
  • InfoServ MNDesigner – разширяване на функционалности
  • InfoServ Supervisor – разширения в алгоритмите за импорт; Readonly потребителски полета
  • InfoServ Administrator – разделяне на скриптовете по тип; мониторинг на емайли
  • InfoServ Phone Server – разширения в изпълнението на функционални IVR
  • Промени във вградения емайл клиент
  • Подобрения при търсене в екран Осъществени контакти
  • Подобрения в Мониторинг на Message Server
  • Нов тип SIP првайдер – Trunk
  • Промени във вградения емайл клиент
  • Изчистване на малки нередности
  • Промени по функционалността за печат
  • Изчистване на малки нередности
  • Нов модул – InfoServ Custom Contact
  • Нов модул – InfoServ Cases
  • Нов модул – InfoServ Multicampaign
  • Нова функционалност във вградения емайл клиент – Replay to All
  • Нови функционалности във възможностите за разпределение на разговори
  • Визуални промени свързани със списъчните изгледи
  • Изчистване на малки нередности
  • Задачи – изпращане на задача като е-мейл – добавена възможност за използване на BC и BCC
  • Задачи – добавена възможност за манипулиране потребителските полета на множество задачи наведнъж
  • email Клиент – добавена възможност за отговор до всички реципиенти на email
  • Задачи – разширяване нотификациите към задача за различни събития
  • Лог на извършените действия – възможност за включване/изключване на определени действия по задачи
  • Модул “Live chat” – възможност за включване/изключване на секретна дума (Captcha) при започването на чат през корпоративния web сайт на фирмата
  • Нова система за online update
  • Изчистване на малки нередности
  • модул „Report Generator“ – възможност за ескпорт на резултатите от справка в CSV формат с encoding  ANSI, UNICODE, UTF-8
  • Лог на извършените действия – нови възможности
  • Задачи – генериране на задача като емейл с попълване на таговете на полета от тип drop down
  • модул „Report Generator“ – добавена възможност за задаване на допълнителни настройки в Cube за колоните от тип Date, Datetime, Time
  • Промени в email клиента – изпращане чрез BCC
  • Изчистване на малки нередности
  • Задачи – подобряване на нотификации към задача. Добавен е нов тип събитие „приключване“.
  • Задачи – добавяне на възможност за задаване на задача към документ (модул „Документи“)
  • Задачи – задача като е-мейл – генериране на емейл по шаблон по маркетингов сценарий
  • Задачи – изпращане на задача като е-мейл – възможност за включване на тагове от маркетингов скрипт в body частта на е-мейла
  • модул „Report Generator“ – Cube – разширяване на функционалността
  • модул „Кампании“ – добавена възможност за включване в серийни е-мейли
  • модул „Report Generator“ – експорт на данните в Cube към различни файлови формати
  • Изчистване на малки нередности
  • модул „Report Generator“ – нов модул за извличане, групиране и анализиране на данни (по контрагенти, фирми, осъществени контакти, маркетингови сценарии, обекти). Генерира потребителско дефинирани справки и репорти
  • Автоматично присвояване на приети е-мейли към контрагент
  • модул „Кампании“ – Задаване на KPI на ниво контакт
  • модул „Потребителски полета“ – за полета от тип DropDownlist се дава възможност за задаване на Стойност и Текст
  • модул „Кампании“ – нов изглед на фуния на продажбите
  • Изчистване на малки нередности
  • модул „Live chat“ – нов модул за комуникация – клиентите на фирмата могат да отправят своите запитвания посредством чат, иницииран през корпоративния web сайт на фирмата.
  • Задачи – нов изглед в меню задачи (Preview на задачи)
  • модул „Кампании“ – нов модул за организиране, проследяване, отчитане на резултатите и последващ анализ на проведени търговски дейности и маркетингови кампании
  • Задачи – добавяне на възможност за уведомяване за промяна в съдържанието на задачите (notifications)
  • Изчистване на малки нередности
  • IVR нотификация при пропуснато обаждане само за агентите участващи в разпределението (колона IVR информация)
  • Контрагенти – Автоматично доизписване на търсено име в Контрагенти, Избор на емейл за TO и CC в MailClient
  • Осъществени контакти – добавен филтър „Delivery report“
  • Log на действията за контакти – на ниво администратор
  • Ускорения в зареждането на големи бази данни
  • Log на действията на ниво контакт (фирма и контрагент)
  • Изчистване на малки нередности