История на промените във версиите на InfoServ CRM on-Premise
текуща версия: 2.2.1.350
В тази секция можете да проследите последните промени по софтуера InfoServ CRM on-Premise
- InfoServ CRM Client: отстраняване на визуална нередност при изтриването на групи Контрагенти
- InfoServ CRM Administrator: отстраняване на нередност при преместването на ресурси тип web chat
- InfoServ CRM Client:
- Отстраняване на нередности в емайл клиента
- InfoServ CRM Message Sender:
- Подобрения по SSL комуникацията
- Отстраняване на дребни нередности при некоректни емайли
- InfoServ CRM Agent Server:
- Добавена функционалност за предоставяне на временни лицензи
- InfoServ CRM Phone Server:
- Добавена функционалност за предоставяне на временни лицензи
- InfoServ CRM Administrator: отстраняване на дребни нередности
- InfoServ CRM Supervisor: отстраняване на дребни нередности
- InfoServ CRM Client:
- Отстранен проблем при отваряне на документи с MS Word
- InfoServ CRM Client:
- Оптимизация на хедър частта при изпращане на емайли.
- InfoServ CRM Agent Server:
- Добавяне на функционалност за работа в Backup режим.
- InfoServ CRM Client:
- Добавяне на допълнителна защита при добавянето на файл в документ.
- InfoServ CRM Client:
- Добавена допълнителна защита при отпадане на връзката с Базата данни
- Добавена допълнителна защита при запис на маркетингови сценарии
- InfoServ Supervisor:
- Подобрена работа с големи SQL Бази от данни
- InfoServ CRM Client:
- Изчистени нередности с получаване на известия при създаване на задачи в InfoServ CRM
- InfoServ Supervisor:
- Разширения в помощното ръководство (Help) на InfoServ Supervisor
- InfoServ Servers:
- Оптимизация на работата на InfoServ Agent Server и Phone Server
- InfoServ CRM Client:
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- Web Интеграция – отстранени грешки в методите на Web интеграцията
- Корекции и допълване на Лог на действия и Лог на действия с контакти
- InfoServ Supervisor:
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- Добавена функционалност за Изтриване на контакти – изтриване само на контакти, контактите и техните ресурсни файлове или лог на действията по зададен период и критерии
- Изчистени нерадности при Export на данни
- Изчистване на дребни проблеми при разпределението на обаждания
- InfoServ CRM Client:
- Добавена възможност за печат и експорт на данните на телемаркетингова кампания
- InfoServ CRM Client:
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- Report Generator – оптимизация при изтегляне на големи извадки
- InfoServ Supervisor:
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- Поправени права на агенти за достъп до казуси
- InfoServ Administrator:
- Добавена функционалност Drag&Drop в настройки за LCR групи и Destinations
- Корекция при визуализиране в SIP Monitor на телефонни настройки
- Добавена възможност за валидиране на e-mail с различни име и парола за SMTP
- Поправени неточности при експорт в частта Статистика
- Фикснати проблеми породени от Microsoft Meltdown-Spectre update(KB4056892, KB4056891, KB4056890, KB4056888, KB4056893, KB4056898, KB4056897 / KB4056894, KB4056895, KB4056896, KB4056899)
- InfoServ CRM Client:
- Оптимизация при зареждане на данни
- Изчистване на дребни неточности при задачи с връзка към документи
- InfoServ Servers:
- Rollback – възможност за връщане на стари версии на клиентските приложения
- Корекция в начина на работа при разпределение на обаждания по Language
- InfoServ CRM Client:
- Оптимизация при визуализирането на е-мейли генерирани от MailChimp
- InfoServ CRM Administrator:
- Оптимизация при зареждането на големи FAQ теми
- InfoServ CRM Client:
- Корекция на дребни проблеми в работата на InfoServ Mail Client и серийни е-мейли
- Оптимизации при присвояване на контакт към контрагенти
- Корекция в LCR настройките при работа в Телемаркетинг режим
- Корекция при работа в картон на документ
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- InfoServ Servers:
- Оптимизиране на работата с Exchange Server
- InfoServ CRM Client:
- Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Client
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- InfoServ CRM Supervisor:
- Добавяне на агентско право за работа с “White List”
- Оптимизация в настройките за разпределение на обажданията
- Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Supervisor
- InfoServ Administrator:
- Актуализиране на Help информацията в клиентското приложение InfoServ Administrator
- InfoServ Servers:
- Оптимизация на протокола за комуникация Client/Server за среди с по-голяма латентност
- InfoServ CRM Client:
- Оптимизирано зареждане на всички справки при работа с голям обем данни
- Оптимизация на алгоритмите за търсене в справките в екран „Контрагенти” и екран „Осъществени контакти”
- Възможност за задаване на броя записи за справките с групиране на страници
- Визуализиране на времето за разговор (Talk time)
- Подобрения и нови функционалности в модул „Телемаркетинг”
- Оптимизация на зареждането на големи FAQ
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- InfoServ CRM Supervisor:
- Възможност за използване на тагове за информация за Caller, Called и данни за разговора в модул „Web Integration”
- Оптимизация в настройките на импорт при използване на извадка с голям обем данни
- Изчистване на дребни визуални и функционални неточности
- InfoServ Administrator:
- Разширяване на процеса за регистрация на емейл акаунти чрез валидация
- За протокол IMAP4 е добавена възможност за проверка на IMAP папки и изтегляне на е-мейли от избран времеви период назад
- В раздел „Статистика” са добавени нови агентски метрики „Трансфериран входящ разговор“ и „Трансфериран изходящ разговор“ и са включени в съответните справки
- InfoServ Servers:
- 64 bit версия на сървърният модул AgentServer
- Автоматично определяне типа на ъпдейта (x86 / x64) за сървърни операционни системи
- InfoServ CRM Client:
- Задачи – визуални и функционални подобрения в модула за работа със задачи
- Контакти – подобрение при работата с контакти в казуси
- Коментари – добавена функционалност в дървото с предефинирани коментари
- Report Generator – ускорение на справките по маркетингови сценарии; добавени са данни при експорт на визуални компоненти в текстови формати
- Картон на контрагент/фирма – подобрения в работата при промяна на данни в картон на контрагент/фирма както и при работа с файлове; подредба на LCR групите при изходящо повикване според реда им в InfoServ Administrator и др.
- InfoServ Cases – подобрения при отчитането на последна промяна в казус и при работа със серийни действия
- InfoServ Documents – дребно подобрение при запис след промяна на типа на документ
- InfoServ CRM Supervisor:
- Import – подобрения в настройките на импорт и операциите с файла за импорт
- InfoServ Client – изчистени дребни проблеми свързани със зависване на приложението
- InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при Resize
- InfoServ Supervisor – добавена сортировка при правила за разпределение на обажданията
- InfoServ Client – изчистени дребни проблеми при променливи от тип Duration
- InfoServ Phone Server – поддръжка на +359
- InfoServ Importer – изчистен проблем с импорт на DateTime
- InfoServ CRM Client – изчистен проблем с експорт от Report Generator
- InfoServ CRM Client – изчистен проблем с визуализация на FAQ
- InfoServ Servers:
- InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
- InfoServ CRM Client:
- Report Generator – Ускорение и защити при големи извадки с данни
- InfoServ Servers:
- InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
- InfoServ CRM Client:
- LCR Groups сортиране
- Report Generator – изчистване на дребни нередности
- InfoServ Administrator – ускорение на извадките
- InfoServ CRM Client – изчистване на дребни нередности в Script Player
- InfoServ Servers:
- InfoServ Agent Server – изчистване на дребни нередности
- InfoServ CRM Client:
- InfoServ Documents – подобряване на функционалността
- InfoServ CRM Supervisor:
- InfoServ Import – добавена функционалност при импорт на флагове на фирми
- InfoServ Servers:
- InfoServ Phone Server – изчистване на дребни нередности
- InfoServ Import Export – изчистване на дребни нередности
- InfoServ Servers:
- InfoServ Agent Server – промени в начина на изтегляне на email channels
- InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности
- InfoServ CRM Client:
- Осъществени контакти – по подразбиране не се показват серийни действия
- Серийни емайли – подобрения по начина на зареждане на съдържанието
- Картон на контрагент – премахнат двоен click в дървото на контрагентите
- Казуси – изчистване на дребни нередности
- InfoServ Administrator – изчистване на дребни нередности
- InfoServ Supervisor – ускоряване на импорта при client-side импорт
- InfoServ Servers:
- InfoServ Auto Import Export – изчистване на дребни нередности
- InfoServ Client:
- Ускорение при зареждане на фирми
- LCR групи към кампании
- Изчистване на дребни нередности
- InfoServ Supervisor:
- InfoServ Web Forms – подобрения
- Изчистване на дребни нередности
- InfoServ Servers:
- Управление на запис на разговор от IVR
- InfoServ Auto Import Export – ускорение при импортиране на големи бази данни
- InfoServ Client:
- Ускорение при търсене по потребителски полета
- Изчистване на дребни нередности
- InfoServ Supervisor:
- Изчистване на дребни нередности
- InfoServ Client:
- Изчистване на дребни нередности
- Подобрения в модул документ
- Добавена възможност за посчване причина за статус Pause
- InfoServ Administrator:
- Конфигуриране на причини за статус Pause
- Добавено алтернативно име на Агент за модула Live Chat
- InfoServ Live Chat
- Добавена възможност за изписване на web links в чат-а
- Разделяне на web-chat групи според езикови настройки
- InfoServ Client – Изчистване на дребни нередности
- InfoServ Client
- Подобрения във вградения емайл клиент
- Изчистване на дребни нередности
- InfoServ MNDesigner – Разделение на скриптовете по тип
- InfoServ Supervisor – ускоряване на процеса по настройка на разпределение на обажданията
- InfoServ Administrator – разширени конфигурации за модул Live Chat
- InfoServ Message Server – разширения на функциите за приемане на емайл съобщения
- InfoServ Acident Recorder – нов модул за обработка на съобщения в IVR
- InfoServ Web Integration – разширяване на методите за интеграция
- InfoServ Updater – оптимизиране на процесите
- InfoServ Client
- Потребителски полета от тип Generator
- Уникални потребителски полета
- Разширение на log информацията за действия
- Ускорения в справки с Report Generator
- Ускорение в търсене по Потребителски полета
- Изчистване на дребни нередности
- InfoServ MNDesigner – разширяване на функционалности
- InfoServ Supervisor – разширения в алгоритмите за импорт; Readonly потребителски полета
- InfoServ Administrator – разделяне на скриптовете по тип; мониторинг на емайли
- InfoServ Phone Server – разширения в изпълнението на функционални IVR
- Промени във вградения емайл клиент
- Подобрения при търсене в екран Осъществени контакти
- Подобрения в Мониторинг на Message Server
- Нов тип SIP првайдер – Trunk
- Промени във вградения емайл клиент
- Изчистване на малки нередности
- Промени по функционалността за печат
- Изчистване на малки нередности
- Нов модул – InfoServ Custom Contact
- Нов модул – InfoServ Cases
- Нов модул – InfoServ Multicampaign
- Нова функционалност във вградения емайл клиент – Replay to All
- Нови функционалности във възможностите за разпределение на разговори
- Визуални промени свързани със списъчните изгледи
- Изчистване на малки нередности
- Задачи – изпращане на задача като е-мейл – добавена възможност за използване на BC и BCC
- Задачи – добавена възможност за манипулиране потребителските полета на множество задачи наведнъж
- email Клиент – добавена възможност за отговор до всички реципиенти на email
- Задачи – разширяване нотификациите към задача за различни събития
- Лог на извършените действия – възможност за включване/изключване на определени действия по задачи
- Модул “Live chat” – възможност за включване/изключване на секретна дума (Captcha) при започването на чат през корпоративния web сайт на фирмата
- Нова система за online update
- Изчистване на малки нередности
- модул „Report Generator“ – възможност за ескпорт на резултатите от справка в CSV формат с encoding ANSI, UNICODE, UTF-8
- Лог на извършените действия – нови възможности
- Задачи – генериране на задача като емейл с попълване на таговете на полета от тип drop down
- модул „Report Generator“ – добавена възможност за задаване на допълнителни настройки в Cube за колоните от тип Date, Datetime, Time
- Промени в email клиента – изпращане чрез BCC
- Изчистване на малки нередности
- Задачи – подобряване на нотификации към задача. Добавен е нов тип събитие „приключване“.
- Задачи – добавяне на възможност за задаване на задача към документ (модул „Документи“)
- Задачи – задача като е-мейл – генериране на емейл по шаблон по маркетингов сценарий
- Задачи – изпращане на задача като е-мейл – възможност за включване на тагове от маркетингов скрипт в body частта на е-мейла
- модул „Report Generator“ – Cube – разширяване на функционалността
- модул „Кампании“ – добавена възможност за включване в серийни е-мейли
- модул „Report Generator“ – експорт на данните в Cube към различни файлови формати
- Изчистване на малки нередности
- модул „Report Generator“ – нов модул за извличане, групиране и анализиране на данни (по контрагенти, фирми, осъществени контакти, маркетингови сценарии, обекти). Генерира потребителско дефинирани справки и репорти
- Автоматично присвояване на приети е-мейли към контрагент
- модул „Кампании“ – Задаване на KPI на ниво контакт
- модул „Потребителски полета“ – за полета от тип DropDownlist се дава възможност за задаване на Стойност и Текст
- модул „Кампании“ – нов изглед на фуния на продажбите
- Изчистване на малки нередности
- модул „Live chat“ – нов модул за комуникация – клиентите на фирмата могат да отправят своите запитвания посредством чат, иницииран през корпоративния web сайт на фирмата.
- Задачи – нов изглед в меню задачи (Preview на задачи)
- модул „Кампании“ – нов модул за организиране, проследяване, отчитане на резултатите и последващ анализ на проведени търговски дейности и маркетингови кампании
- Задачи – добавяне на възможност за уведомяване за промяна в съдържанието на задачите (notifications)
- Изчистване на малки нередности
- IVR нотификация при пропуснато обаждане само за агентите участващи в разпределението (колона IVR информация)
- Контрагенти – Автоматично доизписване на търсено име в Контрагенти, Избор на емейл за TO и CC в MailClient
- Осъществени контакти – добавен филтър „Delivery report“
- Log на действията за контакти – на ниво администратор
- Ускорения в зареждането на големи бази данни
- Log на действията на ниво контакт (фирма и контрагент)
- Изчистване на малки нередности