Helpdesk Система
![What is Helpdesk System](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/2020/01/what_is_helpdesk.png)
Helpdesk софтуер, или още Helpdesk система и Service Desk софтуер, e компютърна програма, която обединява в един интерфейс клиентски запитвания, оплаквания, рекламации, заявки за съдействие, сервиз, поддръжка и обслужване. Добрата Helpdesk система позволява обработка на запитвания по няколко комуникационни канала едновременно – телефон, Email, Web Chat (включително Chatbot) и Viber, отваряне на тикети, разпределяне на работата между операторите на Helpdesk, измерване на ниво на обслужване (SLA – Service Level Agreement) и като цяло води до по-бързо и качествено клиентско обслужване.
Приложение на Helpdesk системи
Рекламации
![Helpdesk - рекламации и оплаквания](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/2020/01/helpdesk-complaints.png)
Регистрирате рекламации и оплаквания и проследявате обработката им и спазването на регламентираните срокове.
Поддръжка
![Helpdesk - сервиз и поддръжка](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/2020/01/helpdesk-customer-support.png)
Обработвате заявки за сервиз и поддръжка бързо и качествено при спазване на договорения SLA.
Клиенти, които ни се довериха
![unicredit_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/unicredit_logo-o5dtszk6tvkv4mlzpw0lkjkvynrckua1xppw4efzls.jpg)
![toto1](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/toto1-o5dtszk6tvkv4mlzpw0lkjkvynrckua1xppw4efzls.png)
![efbet](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/efbet-e1657183618281-preo40u5ecu0qs4b4mpyufrhdw14hyljnw356cetc0.png)
![BulgariaAir](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/BulgariaAir-1-o5xdoxn20g20v6xa87y173h7yadyvq3zut003qnhts.png)
![armeec_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/armeec_logo-o5dtnrkgv0fimm727mr7pv0p5lhxtdjqjv8s526q68.jpg)
![Doverie_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Doverie_logo-o5dtqslqvsks1dsoixvxr3i62akim9klmux3t5p24g.jpg)
![albena_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/albena_logo-o5dtnrkgv0fimm727mr7pv0p5lhxtdjqjv8s526q68.jpg)
![ccb-logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/ccb-logo-1-o5xdfbqg5ewi6ovqc2fbpirlchqw73yrv8xbhwwdfk.png)
![palms-bet](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/palms-bet-3-prb5ip67qk78chvxp7as8ynoh0i1nzc638c9ivln9c.png)
![address_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/address_logo-o5hfu5gmwvqn5eyj0cja69nye2wcj86bjboqz9mvwg.png)
![new_wave](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/new_wave-o5dtqslqvsks1dsoixvxr3i62akim9klmux3t5p24g.png)
![generali1](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/generali1-o5dtqslqvsks1dsoixvxr3i62akim9klmux3t5p24g.jpg)
![pamporovo_me](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pamporovo_me-o5xdf63f0eos913x8zzkak6ts6iowxcduh0em94qgw.png)
![telestar](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/telestar-1-o5xdoo8o43p5n3axr3vri5um0foaqr2ohih5az1fk0.png)
![tim_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/tim_logo-1-o5xdos00vfuaxj5h55i9s4wgdz5rljhlu13382vuv4.jpg)
![9_-Groupama_logo](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/9_-Groupama_logo-o5dtnrkgv0fimm727mr7pv0p5lhxtdjqjv8s526q68.jpg)
Helpdesk система от InfoServ CRM
Подсигурете екипите за обслужване на клиенти с богата на функционалности и лесна за използване CRM система, с която ефективно и бързо да обслужват клиентите. Заложете на индивидуалния подход в клиентските взаимоотношения и подобрявате клиентската удовлетвореност
Интегрирана многоканална комуникация
![Интегрирана Многоканална Комуникация Интегрирана Многоканална Комуникация](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/helpdesk-multichannel-communication-ojzgg7qqs7w4p7rhbf8no7bcn6fxuwa2mx6hqmz1fk.png)
Обслужвайте клиентите безупречно по всеки комуникационен канал – телефон, Email, Web Chat (включително Chatbot) и Viber. Използвайте InfoServ CRM, за да обедините и отговорите на всички клиентски запитвания в една helpdesk система. Интегрираната комуникация гарантира бързо и лесно докладване на клиентски проблеми и документирането им в заявки за обслужване (тикети), а със системата за автоматични действия в InfoServ CRM, отваряте тикетите автоматично. Благодарение на интегрираната многоканална комуникация в CRM системата за обслужване на клиенти, вие разрешавате клиентските запитвания ефективно, с минимални усилия документирате клиентските проблеми и предложени решения, и осигурявате персонализирано отношение и бързо адресиране на клиентските въпроси.
Тикетинг модул
![TICKET](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/2022/09/TICKET.png)
Предоставете безупречен съпорт и подобрете работните процеси с комплексен и функционален тикетинг модул, интегриран с системата. Благодарение на него, превръщате всяко постъпило клиентско запитване или казус в „отворен“ тикет, чието време за обработка и разрешаване може да проследявате по всяко време. По този начин осигурявате бърза, качествена и адекватна обратна връзка, повишавате клиентската удовлетвореност и печелите лоялност от страна на потребителите. От друга страна, възможността за персонално настройване на статуси и полета и създаване на вътрешна FAQ система повишава вътрешнофирмената организация и оптимизира работата на служителите.
Персонализирана поддръжка с вграден CRM
![Helpdesk с интегриран CRM Helpdesk с интегриран CRM](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/helpdesk-crm-ojzgh1tkux1b0qjsfs8pvzq3nibop7lhf2213hqfwg.png)
Бързото разрешаване на клиентските запитвания е важно, а обгрижването на клиента и изграждането на трайни клиентски взаимоотношения, залагайки на личното, персонализирано отношение и обслужване е това, което кара клиентът да ви търси отново и отново. Използвайки софтуер за обслужване на клиенти с вградена CRM система, вашият екип разполага с цялата налична клиентска информация, за да разбере клиентските проблеми по-добре и да предостави персонализирани и съдържателни отговори, информация, и поддръжка. Работата с централизирана база данни за управление на взаимоотношенията с клиенти, осигурява на екипа за поддръжка цялостен, 360 градусов, поглед върху клиента, с което се гарантират по-бързи, по-точни и персонализирани отговори.
Ниво на обслужване (SLA Management)
![SLA (Service Level Agreement) Management SLA (Service Level Agreement) Management](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/helpdesk-sla-ojzum8y35y38g2wt2vyzmhxgjwjwif2s3cpa9qqp6o.png)
Правилата и политиките за Ниво на Обслужване (SLA – Service Level Agreement) стандартизират качеството на клиентското обслужване и на предлаганите услуги. Постигането на високо Ниво на Обслужване е немислимо без специализирано средство за регистриране на запитвания и проблеми, проследяване на обработката им, и независим отчет на работата на служителите. Дефинирайте желаното Ниво на обслужване по отношение на времената за отговор и разрешаване на клиентските запитвания. Управлявайте ефективно дейността по обслужване на клиентите чрез мониторинг в реално време, проактивни нотификации и напомняния за наближаващи срокове и риск от неспазване на ниво на обслужването, и вземайте навременни и адекватни мерки и управленски решения.
Мониторинг и Репортинг
![Helpdesk Reporting Helpdesk Reporting](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/elementor/thumbs/helpdesk-reporting-ojzwlh5t1zlg8bg55od8kiux31h7spuj7wdvgl4pog.png)
Наблюдавайте работата на екипа, отговорен за клиентското обслужване в реално време, и отчитайте показатели като отворени и затворени тикети, постигнато ниво на обслужване, средно време за отговаряне на клиентски запитвания и проблеми. Използвайте събраната информация за вземане на управленски решения, подобряване на ефективността и продуктивността на служителите. Използвайки вградените в InfoServ CRM средства за изготвяне на справки, създавате репорти по свои собствени критерии, идентифицирате често срещани проблеми и установявате работещите решения – бързо и лесно.
Helpdesk функционалности на InfoServ CRM
Автоматизации
![InfoServ CRM Automatic Actions](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/2019/02/automatic_action.png)
Автоматично отваряне и затваряне на тикети, и информиране на клиента за тикет номер и статус.
Knowledgebase
![Customer Satisfaction](https://www.infoserv.bg/wp-content/uploads/2019/02/faq.png)
Вътрешна база със знания с отговори на често задавани въпроси и стъпки и решения на клиентски проблеми.