За Нас

Началото – CRM и Call Center в едно

Всичко започна в далечната 1995 година с мисълта колко хубаво би било да съберем в едно решение както информацията за клиенти и партньори, така и проведената с тях комуникация. Постепенно тази идея ни завладя, предизвикателството ни амбицира, и няколко години по-късно резултатът не закъсня – вече имахме работеща първата системата, базирана на комуникационната технология InfoServ и основаваща се на CRM философията.

Нашият екип от висококвалифицирани специалисти работи усилено върху непрекъснатото усъвършенстване на InfoServ и поддържането му в крак с най-съвременните технологии. Благодарение на това днес InfoServ се предлага и като облачно решение (SaaS).

„Експертните ни познания и опит са в инженеринга и намирането на най-подходящото за клиента техническо решение, а нашата страст са разработките. Работим както с големи, утвърдили се организации, така и със start up бизнеси.“

Познания и опит

Познанията и експертният ни опит са в проектирането и разработването на управленски и комуникационни решения както за малки, така и за големи бизнеси.

Стремим се към разработването на надеждни, качествени, функционални и съобразени с най-новите тенденции в софтуерното програмиране решения.

CRM решенията ни са подходящи както за малки (включително стартиращи) бизнеси, така и за утвърдени големи организации. Можем да предложим решение за CRM и Contact Center дори ако ви е необходим само 1 потребител.

Да, с развитието на облачните технологии, InfoServ CRM вече се предлага и като услуга. Причините един бизнес да избере InfoServ CRM като услуга (в сравнения с локална система) са много, но най-често изтъкваните са: разпределение на инвестицията във времето, не изисква наличие на ИТ специалисти при клиента, възможност за временно увеличаване/намаляване на капацитета на системата, възможност за фокусиране върху основния бизнес и предоставяне поддръжката и управлението на CRM системата на доставчика, и др.

В стандартните ни CRM и Contact Center решения (InfoServ CRM Cloud и InfoServ CRM On-Premise) има предвидени както стандартни средства за къстамизиране и персонализиране на системата, така и възможност в някои аспекти системата да бъде изцяло индивидуализирана съобразно нуждите на клиента.

Да, комплексността на съвременните бизнес процеси нееднократно са налагали нашите системи да бъдат интегрирани с външни за InfoServ системи (ERP, Billing, и др.). Предвидени са както стандартни методи за интеграция (Web Integration, API integration), така и възможности за индивидуално-проектирани интеграции.

Ако желаете да насрочите индивидуална консултация с наш специалист, можете да се свържете с нас на тел. +359 82 827 007, да изпратите запитване през формата ни за контакт, или да ни пишете на е-мейл danel@infoserv.bg

Защо да изберете нас?

Качество

Работим за подобряване качеството и надеждността на нашите решения. Подобренията и иновациите са често породени от споделени идеи на наши клиенти.

Поддръжка

Поддръжката и обслужването, които предоставяме на нашите клиенти са от най-високо ниво – предоставени в кратък срок компетентни съвети и препоръки.

Опит

Над 25 години опит в разработването на управленски софтуерни решения. Над 15 години опит в разработването на комуникационни решения.

Технологии

Ние предлагаме софтуерни решения от най-висок клас, в крак с най-съвременните технологии, от най-високо качество, на конкурентни цени.