Кол Център Софтуер
Какво е Call Center софтуер?

Приложения на Call Center решения
Входящ Call Center и Гореща Телефонна Линия

Чрез Automatic Call Distribution, Skill Based Routing, и Customer Screen Pop-up кол център софтуерът насочва обажданията към най-подходящия оператор, за да предоставите бързо и качествено обслужване.
Automatic Dialer и Telemarketing Кампании

С Outbound Dialer с различни режими на набиране сте по ефективни при провеждане на телемаркетинг кампании за продажби, организиране на срещи, събиране на вземания, анкети и проучвания.
IVR и Автоматично Телефонно обслужване

С IVR менюта насочвате обажданията към най-подходящ служител или предоставяте автоматично телефонно обслужване 24/7 – предоставяне на информация, активни и пасивни клиентски операции.
Call Center софтуер от InfoServ CRM
Повишете продуктивността и качеството на кол център дейността с многоканална комуникация и автоматични режими за набиране. Надхвърлете очакванията и поставете клиента в центъра на вашия бизнес с интегрирани в една платформа Call Center и CRM софтуер
Самостоятелно Решение

Многоканална Комуникация

IVR (Interactive Voice Response)

Използвате IVR технологията на InfoServ CRM за да насочите входящите обаждания към най-подходящ оператор или да автоматизирате някои процеси по обслужване на клиентите, например автоматични анкети за удовлетвореност от обслужването след входящ разговор, автоматично предоставяне на информация по често задавани въпроси, или интеграция в реално време с външни системи с цел извършване на пасивни (предоставяне на информация като салдо по сметка или, последни пет банкови транзакции) или активни клиентски действия (блокиране на банкова карта или смяна на ПИН код).
Обогатете логиката на вашите IVR-и като включите няколко езика, менюта с много нива, насочване на обажданията към телефонен номер (извън кол центъра), работно време, гласова поща, или маркетингови съобщения за актуални промоции и отстъпки.
360-градусов Клиентски Профил

Call Center Функционалности на InfoServ CRM

Софтуерен Телефон
С вграден софтуерен телефон говорите по телефона с клиенти директно от вашия InfoServ CRM, без телефонен апарат

Запис на разговори
Всички разговори през InfoServ CRM могат да бъдат записани, а записът им е достъпен за лесно и бързо прослушване.

IVR и Гласова поща
С удобни IVR менюта и включени в тях маркетингови и гласови съобщения, вие обслужвате клиентите с лекота.

Automatic Dialer
Повишете ефективността на изходящите телелмаркетинг кампaнии с Automatic Dialer с различни режими на набиране.
Заяви Безплатна Демонстрация
Повече за Call Center системите в нашия Блог
Милиони компании по света разчитат на кол центрове за обслужване на клиентите си, за продажби, за насрочване на срещи, и други важни аспекти от техния бизнес.
В тази статия ще ви запознаем с основните понятия, дефиниции, видове, приложения и други аспекти свързани с дейността и работата на един кол център, ще научите какво е контактен център, какви начини на внедряване има, и какви статистически показатели се използват в дейността на един кол център.
CRM системите намират все по-голямо приложение във всяка сфера на бизнес и подобряват фирмените бизнес процеси – най-често процесите свързани с обслужване на клиентите, търговските процеси, маркетинг дейността. В настоящата статия бихме искали да систематизираме и да дефинираме какво е CRM (Customer Relationship Management) и по-какъв начин предоставяните от CRM системите възможности могат да подобрят дейността на един Кол Център и Клиентското обслужване във всяка фирма.
Независимо от големината на фирмата, независимо от организaцията и географското й местоположение, високото качество на обслужване на клиентите е една от най-важните съставки за успех в бизнеса. Като цяло, има само два начина за постигане на по-добър краен резултат: увеличаване на продажбите и / или намаляване на разходите. Докато разходите са много трудни за намаляване, винаги има начини за увеличаване на продажбите чрез осигуряване на по-добро обслужване на клиентите с минимални допълнителни разходи.