Европрограма "Технологична модернизация"
Активна е програмата “Технологична модернизация“ от Националния план за възстановяване, която включва безвъзмездни евросредства за „придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив“ – CRM, ERP и други.
Общият й бюджет е 260 000 000 лв.
Възползвайте се от процедурата, за да повишите ефективността и производителността на бизнеса си със софтуерните решения на InfoServ CRM:
CRM – за управление на продажби, клиенти и бизнес процеси; отчети и анализи
HELPDESK – за поддръжка, обслужване и обработване на запитвания
CALL CENTER – за клиентско обслужване, телемаркетинг и автоматични телефонни съобщения
Програмата осигурява безвъзмездна помощ в размер на 50% от инвестицията за период от минимум 3 години, включващо всички разходи по внедряване, лиценз и поддръжка на софтуерните системи.
Допустими кандидати
✔️ Микро, малки и средни предприятия, които са регистрирани не по-късно от 31.12.2019 г. и извършват основната си икономическа дейност в сектори:
С – Производство и преработка
J – Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; Далекосъобщения
M – кодове 71 Архитектурни и инженерни дейности; технически изпитвания и анализи и M72 – Научно-изследователска и развойна дейност
Стъпки за кандидатстване
1️⃣ Вижте дали попадате във финансираните сектори ТУК. В случай, че не сте сигурни за кода си, ние ще ви съдействаме.
2️⃣ Потърсете вашия консултант по европроекти, за да заявите желание за кандидатствате. Ако нямате такъв, ние ще ви свържем с подходящ.
3️⃣ Свържете се с нас, за да обсъдим кое софтуерно решение е най-подходящо за нуждите на вашия бизнес, да ви направим демонстрация и да ви предоставим безплатно тестване на продукта.
✔️ Многоканална комуникация (Телефон, Email, Web Chat)
✔️ 360-градусов клиентски профил (Подробни досиета с история на комуникацията)
✔️ Управление на бизнес процеси (Продажби, маркетингови активности, клиентско обслужване)
✔️ Управление на кампании (Телемаркетинг, Email кампании, автоматизирани изходящи телефонни кампании)
✔️ Организация на времето (Задачи, Календари, To-Do листи)
Управлявайте ефективно търговската дейност на предприятието и изграждайте и развивайте лоялни клиентски взаимоотношения, чрез:
- Интегрирана комуникация и детайлни клиентски картони
- Настройваеми бизнес процеси с възможност за персонализиране
- Lead и Opportunity мениджмънт за управление на лийдове и фунията на продажбите
- Търговски панели за оферти, етапи на продажбата, ценови листи и др.
- Справки и репорти за анализиране на клиентската, търговската и контактната информация
Осигурете отлична поддръжка и високо ниво на обслужване, като обработвате запитвания, заявки за сервиз и рекламации бързо и качествено, чрез:
- Мултифункционална тикетинг система с множество автоматизации
- Обединени комуникационни канали
- Изграждане на трайни клиентски взаимоотношения с вграден CRM
- Стандартизиране качеството на клиентско обслужване (SLA Management)
- Мониторинг и репортинг в реално време
Извършвайте успешни продажби и изходящи кампании по телефона и увеличете продуктивността на кол център агентите, чрез:
- Automatic Call Distribution за автоматично насочване към най-подходящия оператор
- Customer Screen Pop-up за разпознаване на клиента
- Софтуерен телефон, запис на разговори и измерване на производителността
- Outbound Dialer за провеждане на телемаркетинг кампании
- IVR технология за автоматизирани телефонни съобщения
Свържете се с нас за консултация и повече информация
+ 359 2 426 61 62
+ 359 886 422 500
office@infoserv.bg
Отправете запитване чрез формата ни за контакт