История на промените във версиите на InfoServ CRM v3 on-Premise

текуща версия: 3.4.314.1039

В тази секция можете да проследите последните промени по софтуера InfoServ CRM v3 on-Premise

  • НОВО Queue Distribution Mode – добавен е нов Ringless режим на ниво queue, който позволява на разпределената комуникация директно да преминава в waiting статус за ръчна обработка от потребителите.
  • НОВО Skill Distribution Type – добавено е ново Acquired Skill разпределение позволяващо разпредление на комуникация независимо от нивото на умението на потребителите.
  • НОВО Change Ownership of Sales – supervisor-ите and team leader-ите вече могат да променят ownership-a на множество sales наведнъж.
  • НОВО Sales Report Panel – добавен е нов Reason for Loss панел в секция Competitors Reports на Sales Reporting модула.
  • НОВО Dashboard Rights for Reports – специфичните справки за отделните модули като Sales Reporting, Tickets Reporting и т.н. вече не са общи и може да им се задават права за достъп и редакция.
  • НОВО Sales/Tickets Data for Contact Reports – вече може да се визуализира допълнителна информация за sales и tickets, когато се създава справка в Report Generator модула от тип Contact Reports.
  • НОВО Sales Filters – в екран Leads & Opportunities вече може да се филтрира по дата на създаване и приключване на сделка; добавени са опции за филтриране по client name, address, email и phone в search полето.
  • НОВО Report Generator Panels – вече се позволява добавянето на справки създадени през Report Generator модула в специфичните справки за отделните модули като Sales Reporting, Tickets Reporting и т.н..
  • ОПРАВЕНО Missed Calls Distribution – информацията за IVR Data вече се прехвърля коректно от входящите обажадния.
  • ОПРАВЕНО Attendee Responses in Calendars – грешката, при която отговорите на attendees не се синхронизират със съответното събитие в календара е оправена.
  • ОПРАВЕНО Sales Lead Source – InfoServ Client приложението вече работи коректно, когато Admin променя стойността на Lead Source values list за конкретен Sale Process от ‘all’ на ‘specific’.
  • ОПРАВЕНО Web Chat Processing – при работа с няколко монитора InfoServ Client приложението вече коректно визуализира информацията при обработка на web chat.
  • ОПРАВЕНО Ticket Participants’ Contacts – оправена е грешката, при която при набирането на participant в ticket контакта грешно се асоциира към основния контрагент вместо към participant-а.
  • ОПРАВЕНО Email Templates – оправена е рядката ситуация, при която потребител не може да зареди съдържанието на имейл шаблон.
  • ОПРАВЕНО Missed Calls Queue Filter – грешката позволяваща визуализирането на всички заявки за missed call, когато се филтрира по queue вече е отстранена.
  • ОПРАВЕНО Calendar Sync – двустранната синхронизация на събития с Google календарите отново работи коректно.
  • Missed Calls Info in Call Statistics – в Calls Log Report статистиката вече се визуализира допълнителна информация за типа missed call.
  • Tickets Automatic Actions – промяната на ticket шаблон по време на създаване на автоматично действие по ticket вече не е позволена.
  • Distribution Rules – добавена е възможност за скриване на неактивни IVR Scripts при създаването на правило.
  • Missed Calls Views – supervisor-ите вече виждат цялата кореспонденция с контрагента през изгледа All Missed Calls.
  • Sales Reporting – Sales Pipeline панела вече позволява избор на няколко stage-а от различни sales процеси; добавен е Lead Source филтър в панелите Lead-to-Opportunity, Opportunity-to-Win, и Lead Conversion Rate.
  • Report Generator – вече може да се използват данни за Quotes и Orders при създаването на справки от тип Sales Reports.
  • Others – доста quality of life промени обвързани с: настройките на IVR Scripts, визуализацията на информация в Knowledge Base-a на Ticket-ите за тъмна тема, Missed Calls статистиките, Missed Calls Views, показването на неработни дни в Calendars; корекции на текст в бутони и заглавия при: регистрирането на мобилно приложение, phone server firewall-а; и други.
  • НОВО IVR Voice Campaigns – вече е възможно създаването на кампания за гласово оповестяване чрез IVR.
  • ОПРАВЕНО Copy Email Address – коригирана е ситуацията, в която потребител не може да копира имейл адрес от картон на контрагент, когато няма права за редакция на данните в картона.
  • User Sound Notifications – добавена е възможност за задаване на звуков сигнал при получаване на съобщение във вътрешния чат.
  • Call Records Listening – прослушването на неасоциирани разговори вече не се позволява, когато опцията “listen only to my call records” е заложена.
  • Others – корекции на текст в бутони за Tasks и Sales модулите.
  • НОВО Missed Calls Distribution – подобно на разговорите и имейлите, пропуснатите обаждания вече могат да се разпределят въз основа на сложни правила в Distribution модула.
  • НОВО Clone User Rights – опцията за създаване на потребител по шаблон е заменена с опция за копиране на правата на вече съществуващ такъв.
  • ОПРАВЕНО Deleted Lead Source Value – изтриването на стойност за полето Lead Source в Sales вече коректно се премахва и от InfoServ Client приложението.
  • ОПРАВЕНО Web Chat Distribution Test – изтритите сайтове и теми вече не се визуализират по време на тест.
  • ОПРАВЕНО Flag Rights – Admin приложението вече не се терминира при задаването на права за флаг по време на неговото създаване.
  • ОПРАВЕНО Auto Import/Export Tasks – грешката, която пречеше на системата да зарежда правилно конфигурацията на вече съществуващи задачи, е отстранена.
  • ОПРАВЕНО User Communication Channels – опцията за обработка на уеб чат комуникационния канал, вече коректно се задава като “Active” за новосъздадени потребители.
  • ОПРАВЕНО Delete Web Chat Resources – ресурсните файлове към контакти от тип web chat вече се пресмятат и изтриват коректно от системата.
  • ОПРАВЕНО Set Flag in Web Chat – задаването на флаг през екрана за обработка на уеб чат, ако клиента напусне първи, вече сработва коректно.
  • FIXED Customer’s Contacts – ситуацията, в която при отваряне на картон не се зарежда кореспонденцията по него, вече е овладяна.
    Rename Customer Groups – възможността за преименуване на контрагентска група вече е обвързана с възможността за нейното създаване.
  • Wrap Settings – настройките за влизане в Wrap вече са по-детайлни с допълнителна възможност за задължителен избор на флаг и/или коментар след приключване на разговор.
  • Job Title Filter – контрагентите вече може да се филтрират по стойности в полето Job Title.
  • Sales Reporting – потребителите с team leader права, вече могат да виждат резултати въз основа на всички потребители работещи с процеса.
  • Others – корекция на дребни грешки със scroll-a в някой екрани на InfoServ Admin приложението; оправени са визуални проблеми с флаговете в календарите и колонките в queues; корекции на текст в hints за Customer Statuses, Contacts и Distribution модулите.
  • НОВО High Availability Mode – Режим на работа с висока надежност.
  • НОВО Customers Anonymization – възможност за изтриване и анонимизиране на контрагентски данни в Data Management модула.
  • НОВО Web Chat Distribution – подобно на емайл и телефони разговори, web chat може да се разпределя на базата на комплексни правила чрез модула за Дистрибуция.
  • НОВО Web Chat Client Typing – потребителите на InfoServ CRM могат да виждат в реално време какво пише клиента по време на web chat.
  • НОВО Web Chat User Typing – клиента по време на web chat може да вижда когато InfoServ потребителя пише.
  • НОВО Web Chat Black List – нова функционалност позволяваща за блокиране на клиенти по IP адрес.
  • НОВО Web Chat File Transfer – web chat клиентите могат да изпращат файлове (до 15 MB)
  • НОВО Web Chat Notification – добавени са нови настройки по нотификациите за получаване на web chat съобщения.
  • НОВО Web Chat Processing – изцяло обновен web chat екрана, позволява InfoServ потребителите да бързо и лесно да обработват web chat запитванията.
  • НОВО Sale Fields Options – възможност за персонализиране на sales fields по процесите на продажби.
  • НОВО Auto Export – функционалност за експортиране на данните за контакти  (разговори, емайли, бележки и др.)
  • ОПРАВЕНО Supervisor’s Contact Level – всички контакти генерирани от потребител тип Supevisor са слагат с level 1.
  • ОПРАВЕНО Empty Export – оправена грешка при експорт на празна група контрагенти.
  • ОПРАВЕНО Missing Contacts – при отваряне на картон на контрагент оправено визуализирането на историята на контактите.
  • ОПРАВЕНО Call Appointment Reminders – оправено редактирането на съществуващ call appointment reminder.
  • ОПРАВЕНО Scheduled Calls Rights – потребителите могат правилно да достъпват Телемаркетинг картона с правото Dial Scheduled right.
  • ОПРАВЕНО Document Rights – оправено даването на права за много потребители едновременно.
  • ОПРАВЕНО Visualization of Recurring Events – оправена визуализацията на повтарящи се срещи в Calendar модула.
  • ОПРАВЕНО Emails – оправени редки проблеми с визуализацията на съдържание на емайл, изпращането по шаблон в комбинация с Plain Text и др.
  • ОПРАВЕНО Filter by Assigned Contacts – филтъра за контакти по контрагент работи коректно.
  • ПОДОБРЕНО Sales – възможност за импортиране на Follow-up date при Lead Import.
  • ПОДОБРЕНО Web Chat – добавени нови системни съобщения.
  • ПОДОБРЕНО Telemarketing – добавени нови колони с данни към scheduled calls в InfoServ Admin.
  • Други – оправени дребни визуални и текстови нередности в различни репорти и модули и др.
  • НОВО Default Email Templates – Възможност за задаване на шаблон по подразбиране за всеки интегриран емайл акунт.
  • НОВО Merge Rights – добавено ново право за Merge на ниво потребител
  • НОВО Administrator Profile – Настройките за профила на администратор са преместени в нова секция – Administrator Profile
  • НОВО Dialpad Rights – серия от опции и права за функционалността DialPad
  • НОВО Message Send Options – добавена нова настройка в User Profile за използване на Ctrl+Enter за изпращане на съобщение в чат-а
  • ПРОМЕНЕНО Sales (Reason for Lost) – промяна в типа на полето Reason for Lost – полето вече от тип Editable drop-down list.
  • НОВО Filter & Copy Shortcuts – за екрани където информацията е представена в колони  е добавена възможност за Ctrl+F за търсене по маркираната стойност и Ctrl+C за копиране.
  • НОВО Call Appointments – нова функционалност за създаване на Call Appointments, целяща бързо, лесно и ефективно управление на насрочени обаждания
  • ОПРАВЕНО Missing IVR Name – оправен проблем с визуализацията на IVR името в Call Reports.
  • ОПРАВЕНО Deletion of Ringing Emails – оправено при изтриване на емайл в статус Ringing, не се освобождаваше коректно слот.
  • ОПРАВЕНО VTS Column Export – стойността на VTS колоната при експорт от Print Options вече се експортира правилно.
  • Други – оправени дребни визуални и текстови нередности в различни репорти и модули и др.
  • НОВО Grid Reports – Въведени нов вид репорти към Report Generator за полета тип Grid
  • НОВО VTS field in Report Generator – добавено е полето VTS като критерий към Report Generator
  • ПРОМЕНЕНО Sales (Reason for Lost) – промяна в типа на полето Reason for Lost – полето вече от тип Editable drop-down list.
  • ПРОМЕНЕНО Sales Reporting – промяна в справката Competitors Rate by Win/Lost – справката е преработена с нови опции.
  • ОПРАВЕНО Email Reports – оправен е бъг свързан с правилната калкулация на email Reports в InfoServ Administrator.
  • ОПРАВЕНО Calendars – оправен е бъг свързан с редакцията на календари в InfoServ Administrator.
  • ОПРАВЕНО Queues – оправен е бъг възпрепядстващ правилното разпределение при използване на преразпределение към същата опашка.
  • ОПРАВЕНО Customer Filter – оправен е бъг свързан с търсенето на контрагенти по потребителски полета на кирлица в InfoServ CRM Client.
  • НОВО Тъмен Интерфейс – приложението InfoServ Client вече може да се използва в тъмен режим. За промяна на темата проверете User Profile менюто.
  • НОВО Синхронизиране на изходящи имейли – при интегрирането на имейл акаунт в InfoServ CRM вече може да се посочи IMAP папка, в която да се копират изпратените през акаунта имейли.
  • НОВО Преразпределение на Имейли – имейлите в queue-та вече могат да се преразпределят на базата на working time и/или offline time на потребителите в queue-то.
  • НОВО Имейл Справки – две нови справки, с детайлна информация за обработката на имейли в системата, са добавени в раздел Statistics на InfoServ Admin приложението.
  • НОВО Подробна Информация за Стойност – за повечето справки в раздел Statistics на InfoServ Admin приложението, чрез натискането на десен бутон може да се види допълнителна информация относно описанието на стойност и това как е сформирана.
  • НОВО Критерии за Разпределение – добавени са нови критерии за разпределение на разговори и имейли позволяващи разпределение базирано на резултата от сравнението на стойности между две полета.
  • НОВО Филтър за Търсене на Контрагенти – добавен е нов филтър позволяващ едновременното търсене в полетата за име, URL, имейл и коментар в картон на фирма и контрагент.
  • ОПРАВЕНО Report Generator – оправен е бъг възпрепядстващ визуализирането на информация в справки съдържащи потребителски полета от тип dropdown с value ID-та на кирилица.
  • ОПРАВЕНО Views – потребителите в текущото queue, при трансферирането на имейл към него, вече се визуализират.
  • ОПРАВЕНО Import – оправен е бъг възпрепядстващ импортирането на данни в уникални потребителски полета на ниво фирма.
  • ОПРАВЕНО Dashboards – добавено е ограничение при генерирането на панели за default dashboard-a в раздел Dashboards в InfoServ Admin приложението.
  • Sales – sale customer-a вече може да се разменя с избран sale stakeholder; бутоните за действия с контакти вече може да се достъпват през повечето sale табове.
  • Custom Contacts – при генерирането на потребителски контакт, името на потребителския контакт ще се попълва автоматично в полето за коментар на контакта.
  • Tickets – добавена е опция за филтриране на ticket-и въз основа на асоциираните потребители към тях.
  • Document Templates – добавени възможности за активиране и деактивиране на шаблони.
  • Разширена поддръжка на тагове използвани при интеграция.
  • Отстранени дребни нередности
  • ОПРАВЕНО To-Do Creation – оправен е рядко срещан бъг възпрепядстващ визуализацията на категориите при създаването на ново to-do, ако в системата вече има to-do, което е асоциирано към sale.
  • ОПРАВЕНО Contacts Association – оправен е бъг, при който входящите имейли се асоциират към грешен контрагент.
  • ОПРАВЕНО Task Creation – оправен е бъг позволяващ създаването на задача без име и изпълнител.
  • ОПРАВЕНО Emails – оправен е бъг възпрепядстващ изпращенто на имейл до множество получатели.
  • Calls Report – добавени са нови колони с информация за wait time, answer time, number of transferred calls, IVR time, и call handle time.
  • Call Queues – добавена е нова опция позволяваща дистрибуцията на входящи повиквания само към потребители в състояние Ready.
  • Emails – добавен е бутон премахващ всякакъв тип форматиране от маркиран текст.
  • Notification Bar – за missed calls и callbacks вече се визуализира конкретна дата и час.
  • НОВО Call Forwarding Right – в InfoServ CRM Admin приложението е добавено ново право на ниво User контролиращо достъпа до Call Forwarding функционалността.
  • НОВО Default Reminders – вече може да се задава Reminder по подразбиране за всички събития създадени в конкретен календар.
  • НОВО Documents in Sales/Tickets – генерирането на документи по шаблон в tiket или sale вече е възможно.
  • ОПРАВЕНО Calendar Events – бъг възпрепятстващ редакцията на повтарящо се събитие без крайна дата; бъг зануляващ time settings при промяна на repeat type, когато се създава събитие.
  • Customer Groups – правото за редакция и изтриване на контакт в контрагентска група е разделено в две индивидуални опции.
  • Emails – зареждането на имейл шаблон вече подменя и subject-a на имейла.
  • НОВО Calendar Event Invitation – добавена е възможност за покана на участници към събития чрез имейл и синхронизиране на списък с учасници към събитие в InfoServ CRM Calendars.
  • НОВО Documents preview – добавен е нов панел за визуализация на събитие в еркан Documents.
  • НОВО Audio quality options – добавени са допълнителни опции за контрол на качеството на звука при използване на софтуерен телефон в приложенията InfoServ CRM Admin (Phone Settings) и InfoServ CRM Client (User Profile).
  • ОПРАВЕНО Telemarketing Pause – оправен е бъг възпрепятстващ излизането от Telemarketing режим докато потребителят в състояние Pause.
  • ОПРАВЕНО Calendar visualization – оправен е бъг показващ грешни времеви периоди при използването на множество календари с различни настройки на granularity.
  • Calendars – вече може да се копират събития от един календар в друг; създаването на флагове вече е възможно и през приложението InfoServ CRM Client; екрана за създаване на събитията е опростен; добавена е опция за деактивиране на календари.

InfoServ CRM v3 е последваща версия на софтуера за управление на взаимоотношения с клиенти като в тази версия са добавени последните нововъведения за използването на софтуера в сферата на продажби и хелпдеск системи

  • InfoServ CRM Client: Изцяло обновен интерфейс. Значителни подобрения по бързодействие и функционалности
  • InfoServ CRM Admin: Изцяло обновен интерфейс. Значителни подобрения по функционалности мониторинг и репортинг