История на промените във версиите на InfoServ CRM v3 on-Premise
текуща версия: 3.4.319.1089
В тази секция можете да проследите последните промени по софтуера InfoServ CRM v3 on-Premise
- НОВО Viber Serial Messages – вече можете да организирате серийни кампании с Viber абонати.
- НОВО Viber Templates – вече можете да създавате Viber шаблони и да ги използвате както в серийни, така и в индивидуални Viber сесии.
- НОВО Viber Report – добавена е възможност за създаване на отчети на базата на Viber шаблони и Viber серийни кампании.
- НОВО Calls Duration Reports – вече можете да създавате отчети въз основа на продължителността на разговор, времето за отговор и времето на изчакване / прекарано в IVR.
- ОПРАВЕНО Export of Log Reports – експортирането на отчети с повече от сто реда данни вече се осъществява коректно.
- ОПРАВЕНО Cancelled Emails Statistic – отстранена е грешка, която предотвратяваше визуализирането на Cancelled имейли.
- ОПРАВЕНО IVR Scripts in Telemarketing – IVR скриптовете, използвани във Voice кампании, вече не се показват, когато имате лиценз само за модула Telemarketing.
- ОПРАВЕНО Automatic Flag Set – автоматичните действия, които маркират контакт с флаг, вече правилно задават потребителя, посочен в настройките на действието.
- ОПРАВЕНО Duplicated Emails – ситуацията, при която имейл се изпраща два пъти след задействането на автоматично действие за изпращане на имейли, вече е разрешена.
- ОПРАВЕНО Sales Search Filter – ситуацията, при която по подразбиране не беше зададена нито една от опциите за филтриране, вече е разрешена.
- ОПРАВЕНО Viber Rights for New User – разрешен е рядък случай, при който новосъздаден потребител не се визуализира при задаване на права за Viber акаунт.
- ОПРАВЕНО URLs in Chats – изпращането на два последователни URL адреса в едно съобщение за всички видове чат вече се показва коректно.
- ОПРАВЕНО Customer Deletion – изтриването на картон на контрагент вече не влияе на Viber абоната, асоцииран с този картон.
- Calls Report Filters – филтърът за изходящи обаждания е оптимизиран така, че да регистрира номера на SIP provider-a вместо номера на потребителя при осъществено обаждане.
- Automatic Import / Export – процесът по импортиране е оптимизиран и вече позволява импортирането на по-голям размер данни.
- Email Integration – процесът на идентификация за office365 сървъра е променен и вече позволява на потребителите да потвърдят акаунтите си, без да се иска съгласие.
- Viber Accounts – стойността No Timeout за полето maximum idle timeout е премахната.
- Automatic Actions – добавена е възможност за използване на Queues като критерии за Call, Email, и Web Chat тригерите.
- Distribution Module – добавена е визуална индикация за всички видове правила на разпределение, в които има невалидни критерии.
- Others – корекции в заглавия и текстове в описанието на всички Report, Log Report и User Activity справки в CRM Admin Statistics; quality of life промени обвързани с: Emails Report статистиката, иконките за distribution и стандартните полета, когато се използват като критерии в Distribution модула; оправени са визуални грешки при Customer Icons с бял фон в черната тема; и други.
- Others: Phone Server – развитие на Voicebox функционалностите; Допълнителни логове към InfoServ CRM Admin
- НОВО Viber Business Hours – вече можете да задавате настройки за работно време на Viber акаунтите.
- НОВО Viber User Activity – подобно на другите комуникационни канали, добавихме User Activity Report за Viber.
- ОПРАВЕНО Webchat Idle Timeout – ситуацията, в която насторйката за idle timeout на ниво Web Site не сработваше коректно, когато чат не достига до оператор, вече е разрешена.
- ОПРАВЕНО Webchats Without Messages – отстранена е грешка, която пречеше на визуализирането на първоначално изпратените съобщения от клиент.
- Queues – добавена е опция за разпределяне на комуникация само към потребители в Ready статус за Chat Queues.
- Users – добавено е отделно право на ниво потребител за изтриване на Viber subscribers.
Customers – обединяването на контрегентски картони със стойности за grid поле вече обединява и редовете в полето. - Others – quality of life промени обвързани с blacklists за web chat; и други.
- НОВО Viber Chat – вече може да интегрирате Viber чат в системата си, за да комуникирате с клиенти.
- НОВО Clone Dashboard – Dashboard-ите в Admin приложението вече могат да се клонират.
- НОВО Column / Row Counting – сега можете да използвате функцията Rank в Report Generator модула, за да преброите броя на редовете/колоните.
- НОВО Report Types – вече можете да създавате справки на база на Ticket Tags, Sale Quotes и Sale Orders в Report Generator модула.
- ОПРАВЕНО Flag Rights – коригирана е рядката ситуация, в която предоставянето на потребителски права след редактиране на съществуващ флаг не беше възможно.
- ОПРАВЕНО Multiple Tickets Transfer – отстранена е грешка позволяваща прехвърляне на няколко Tickets от различни шаблони.
- ОПРАВЕНО Print Sales – визуализацията за печат на sales вече съвпада с информацията в екран Leads & Opportunities.
- ОПРАВЕНО Email Response in Sales – коригирана е рядката ситуация, в която отговорът на изходящ имейл изпратен през sale не се добавя автоматично към него.
- ОПРАВЕНО Customer Files – отстранена е грешка, която позволяваше да се видят всички неасоциирани файлове с едно и също име през картон на контрагент.
- ОПРАВЕНО My Performance Report – потребителите, които не са supervisors, отново могат да редактират dashboard-ите си.
- ОПРАВЕНО Customer Satisfaction Link – тагът за customer satisfaction в шаблоните за имейли отново работи.
- ОПРАВЕНО Event Invitations – казусът, при който изпращането на покана за събитие до контрагент с няколко фирми асоциира изходящия имейл към грешната фирма, вече е разрешен.
- Automatic Actions – добавено е действие позволяващо изпращане на имейли за тригера “Received Email”.
- Tickets Interface Optimizations – функционалностите за Print, Add to task, Remove contact, и промяна на SLA статус са преместени в контекстни менюта; бутоните обвързани с коментари към ticket са вмъкнати в таб Comments; таб Description е премахнат от Client приложението; Action Log и History табчетата вече са видими само за supervisors и team leaders.
- General User Rights – нивото за достъп до контактите на supervisors вече може да се променя.
- Email Log Report – вече можете да видите потребителя, който е финиширал входящ и е изпратил изходящ имейл.
- Voice Campaigns – вече можете да прехвърляте данни от тип string като имейл на контрагент.
- Data Management – информацията за промени по телемаркетинг картон вече може да се изтрива чрез user action log-a.
- Task Comments – получаването на входящо обаждане по време на въвеждане на коментар към задача вече премества коментара в нов прозорец, за да се предотврати загубата му.
- Views – филтрирането на not-distributed имейли и пропуснати обаждания без queues вече е възможно.
- Report Generator – информацията за телемаркетинг кампаниите вече може да се използва в справки от тип Contacts.
Tickets – в екран Contacts е добавена колонка “Assigned to” показваща потребителят, който обработва ticket-a. - Sales – полето Sale Name (не Topic) e подменено с номера на продажбата.
- Telemarketing – телемаркетинг обажданията към контрагенти с фирми вече се асоциират и към фирмата.
- Missed Calls – финиширането на пропуснато обаждане вече асоциира потребителя и към необработените входящи обаждания.
- Others – quality of life промени обвързани с: именуването на клонирани елементи в admin приложението, ограниченията на критерия “element of” в правилата за разпределение, филтрите в sales и contacts екраните, отварянето на картон на контрагент през контакт, прикачването на големи файлове към имейл, визуализацията на числата в справки, колоните с данни при работа в passive телемаркетинг кампания, филтрите за предварително дефинирани коментари; визуални корекции за: бутоните в Opportunity sale при преглед на lead етап, иконката за визуализация на неактивни кампании и списъци при влизане и излизане в/от телемаркетинг режим, менюто “add to existing task”; и други.
- ОПРАВЕНО Custom Fields Tags – отстранена е грешка, която не позволяваше коректното извличане на информация от custom fields при генерирането на excel документи по шаблон съдържащ формули както и уеб линкове.
- НОВО Document Template Generation – добавено е ново меню при генерирането на документи с различни опции като преглед на документа, изпращане като прикачен файл към имейл и запазване като *.pdf.
- НОВО Search by Unique Custom Field – Web API-то вече ви позволява да търсите контрагенти по уникална стойност за custom field.
- НОВО Required Users Statistic – добавихме нова статистика, която може да покаже необходимия брой потребители за обработка на входящи обаждания за определена дата и час.
- ОПРАВЕНО Missing Custom Fields in TM – отстранена е грешка, която не позволяваше визуализирането на новосъздадени custom fields при конфигуриране на нови телемаркетинг кампании.
- ОПРАВЕНО Documents Sorting – сортирането по колона, когато се визуализират повече от 100 документа, отново сработва коректно.
- Sales – изтриването на quotes със статус “ordered” вече не е възможно.
- Others – quality of life промени свързани с: Comments, FAQs, Document Templates, Email Distribution, Contacts, Views, Customer Profile; и други.
- NEW OAuth for Microsoft Emails – поради премахването на Basic authentication метода от Microsoft добавихме друга опция за интеграция на имейл (office365), която поддържа по-модерния OAuth метод.
- NEW InfoServ CRM Mobile – добавихме възможност за използването на InfoServ върху Android смартфони.
- NEW Statistics Deletion – вече можете да изтривате статистически данни за комуникацията и активността на потребителите от Data Management модула.
- FIXED Invitations from Teams – hint-овете за събития, създадени в InfoServ CRM чрез покани за срещи, организирани с Microsoft Teams, вече показват правилна информация.
- FIXED Missing Information for Reports – рядък случай, при който не се показва информация за Emails/Missed Calls Reports, вече се обработва правилно.
- Others – визуални корекции за: известия за входящи повиквания, когато опцията “focus application on ring” е изключена; Transfer екрана в тъмна тема; и др.
- НОВО Detachable Web Chat – добавена е възможност за отделяне на прозореца за обработка на web chat от основното приложение.
- ОПРАВЕНО Stakeholder Roles – отстранена е грешка, която не позволяваше редакцията на stakeholder роля в Sales.
- ОПРАВЕНО Finished Emails – отстранена е грешка, която позволяваше да се прави Take Over на финиширани имейли.
- ОПРАВЕНО Comment During Call – коментар, написан по време на входящо обаждане, се показва коректно след приключване на разговора.
- ОПРАВЕНО Email Forwarding – при forward на имейл, полетата на получателя вече се зачистват.
- ОПРАВЕНО Emails Report – изходящите имейли изпратени от потребител вече се визуализират коректно в справки с филтър по users.
- Admin Statistics – добавена е опция за филтриране по queues; вече можете да филтрирате по комуникация, която не е достигнала до нито един потребител.
- Report Generator – добавена е опция за създаване на персонализирани групи за Cube View при показване на резултати с Recording Time.
- Others – quality of life промени свързани с визуализация на неактивни опции в Web Chat Distribution и Automatic Actions модулите; дребни визуални корекции за: “add to existing” sale/ticket менюто; и други.
- НОВО Comment Groups – вече може да се създават коментарни групи за по-лесно намиране на предефинираните коментари.
- НОВО Blocked Calls Statistics – добавена е нова колона в Calls Report статистиката показваща блокираните повиквания от контрагенти в черния списък.
- НОВО Ticket Related Customers – добавен е нов таб Related, който позволява по-лесно намиране на конграгенти обвързани с главния по ticket, когато се пише имейл или се добавя participant.
- НОВО Email View Option – вече може да се превключва между тъмен и светъл фон, когато се чете имейл.
- НОВО Filter by Comment Text – добавена е възможност за филтриране по текста на предефиниран коментар в екран Contacts.
- ОПРАВЕНО Sale Stage Targets – отстранена е грешка, позволяваща задаване на период за sale stage без необходимата опция да е включена.
- ОПРАВЕНО User Daily Report – оправена е рядката ситуация, при която на определени дати не се показва информация за определени потребители.
- ОПРАВЕНО Missing Email Statuses – отстранена е грешка, която прекратяваше разпределението на имейли при изтриване на данни през Data Management модула.
- ОПРАВЕНО Web Chat Monitoring – времето на вече изпратените съобщения, когато администратор следи активен уеб чат, вече се визуализира правилно.
- ОПРАВЕНО Sale Cloning – датите за Next Follow-up и Quotes/Orders вече коректно ще се задават на today при клониране; информацията от summary и participants вече не се прехвърля.
- ОПРАВЕНО Invitation Links – поканите за срещи, организирани с Microsoft Teams, вече се показват правилно, когато са синхронизирани със събитие в InfoServ CRM.
- ОПРАВЕНО Tickets Deletion – оправена е грешка, която не позволяваше изтриването на всички tickets, когато са маркирани няколко.
- ОПРАВЕНО Callback Number – ситуацията, при която се генерират пропуснати повиквания с default номера на SIP provider, вече се обработва правилно, когато се връща обаждане на контрагента.
- ОПРАВЕНО False Missed Calls – контрагенти в черния списък вече не генерират пропуснати повиквания.
- ОПРАВЕНО Email Attachments – отстранена е грешка, която не позволявше отварянето на прикачени файлове от имейл след локалното им запазване.
- ОПРАВЕНО Calendar’s Worktime – промените по настройките за работното време на календар вече се запазват коректно.
- ОПРАВЕНО Event Rights – екран Calendars вече не се отваря, при опит за достъп до събитие, което не може да се визуализира. Добавено е изключение за supervisors, които ще видят събитието в read-only режим.
- ОПРАВЕНО Sales Roles – supervisor вече не може да задава team roles, които не са обвързани със sales процеса.
- ОПРАВЕНО Comments’ Window – позицията и размерът на прозореца за коментари вече се запомнят правилно от системата.
- ОПРАВЕНО Duplicated Events – рядка грешка, водеща до дублиране на събитие в InfoServ CRM при синхронизиране с календар на Microsoft Outlook, вече е отстранена.
- ОПРАВЕНО Recent Customer Emails – имейл адресите на контрагентите, намиращи се в раздел Recent при изпращане на имейл, вече се показват правилно.
- ОПРАВЕНО Ticket Reminders – рядка грешка, при която потребителите получаваха напомняния за вече приключени tickets, е отстранена.
- Queues – клонирането на queue вече прехвърля и потребителите за разпределение.
- Reminders – информацията за reminder, когато е свързан с друг модул (ticket, sale, събитие от календар и т.н.), е преработена, за да бъде по-полезна.
- Tickets – team leader-ите на ticket шаблони вече ще получават reminders за нарушения на SLA.
- Report Generator – добавена е възможност за използване на queues като критерии.
- Sales – вече може да се клонира sale от картон на контрагент.
- Others – корекции в заглавия и текст в описанието на: reminders за SLA, Report Generator модула; quality of life промени обвързани с: предефинираните коментари, настройки и мониторинг на queues, екран views и статистиката за Missed Calls, филтрите в екран Contacts, причините за приключване на sale, създаване на tickets и информация за контрагентите в тях, известия за рождени дни, визуализация на customer icon и job title в екран Customers, добавяне на контакт към съществуващ ticket/sale, въвеждането на имейл адрес на контрагент при създаването на имейл; оправени са визуални грешки при: правата по ticket шаблон, action бутоните на VTS кампании, активиране на предефинирани коментари, визуализация на 100+ пропуснати обаждания в екран Views, иконката за queue на входящи обаждания в тъмна тема, иконките на ticket шаблони при смяна на темaта, визуализация на default номера за SIP provider в екран Views, фокус върху текущия ден при отваряне на екран Calendars; и др.
- НОВО Sale Stage Targets – при конфигурирането на sale процес вече може да се задават времеви цели за подетапите на процеса.
- НОВО Clone Existing Sale – вече може да се клонират същестуващи продажби на етап Opportunity.
- НОВО Quotes Amount – добавено е ново поле в sale, което показва стойността на всички активни оферти.
- НОВО Auto Guess for Sale Topics – добавена е нова опция в секция Typing на User Profile, която активира предложения за sale topic въз основа на предишни sales, създадени от потребителя.
- НОВО Ticket Template Change – вече се позволява промяната на ticket template за съществуващи tickets.
- ОПРАВЕНО Phone Book Groups – отстранена е грешка, която не позволяваше на администраторите да подреждат подгрупи в телефонния указател.
- ОПРАВЕНО Users Daily Report – login времето и състоянията на потребителите вече се визуализират коректно, когато потребителите излизат след полунощ.
- ОПРАВЕНО Wrap Settings – wrap настройките вече се прехвърлят коректно при клониране на вече съществуващ потребител.
- ОПРАВЕНО Missing Sale To-Do’s – грешката, която не позволяваше на потребителите да виждат to-do’s, създадени през sale, освен ако не са избрали конкретна категория, вече е отстранена.
- ОПРАВЕНО Dropdown Fields as Criteria – критериите, използващи dropdown полета в Report Generator модула, вече работят правилно.
- Missed Calls – при обработката на missed calls, контрагента вече ще се набира през същия номер, на който е получено пропуснатото повикване.
- Sales – вече може да се добавят discounts към price list-ите в sales; за quoetes е добавена възможност за въвеждане на фиксиран discount.
- Sales Reporting – добавен е филтър по Lead source за панела Reason for Loss.
- Tickets – задаването на default user group към ticket template вече автоматично ѝ дава права за View and Create; транферирането на tickets към групи или потребители без права за ticket template-а, вече не е възможно.
- Others – оправени са дребни грешки в следните модули: Distribution, Import, Statistics, Telemarketing, Data Management, Sales, Report Generator, Tickets, Calendars, Customers, Contacts, Tasks, Views, и Web Chat; quality of life промени обвързани с: създавaне и редактиране на quotes в sale, визуализация на дата на създаване за импортирани leads, визуализация на данни в ticket полета; малки визуални корекции за note/comment бутоните в tickets; и други.
- НОВО Queue Distribution Mode – добавен е нов Ringless режим на ниво queue, който позволява на разпределената комуникация директно да преминава в waiting статус за ръчна обработка от потребителите.
- НОВО Skill Distribution Type – добавено е ново Acquired Skill разпределение позволяващо разпредление на комуникация независимо от нивото на умението на потребителите.
- НОВО Change Ownership of Sales – supervisor-ите and team leader-ите вече могат да променят ownership-a на множество sales наведнъж.
- НОВО Sales Report Panel – добавен е нов Reason for Loss панел в секция Competitors Reports на Sales Reporting модула.
- НОВО Dashboard Rights for Reports – специфичните справки за отделните модули като Sales Reporting, Tickets Reporting и т.н. вече не са общи и може да им се задават права за достъп и редакция.
- НОВО Sales/Tickets Data for Contact Reports – вече може да се визуализира допълнителна информация за sales и tickets, когато се създава справка в Report Generator модула от тип Contact Reports.
- НОВО Sales Filters – в екран Leads & Opportunities вече може да се филтрира по дата на създаване и приключване на сделка; добавени са опции за филтриране по client name, address, email и phone в search полето.
- НОВО Report Generator Panels – вече се позволява добавянето на справки създадени през Report Generator модула в специфичните справки за отделните модули като Sales Reporting, Tickets Reporting и т.н..
- ОПРАВЕНО Missed Calls Distribution – информацията за IVR Data вече се прехвърля коректно от входящите обажадния.
- ОПРАВЕНО Attendee Responses in Calendars – грешката, при която отговорите на attendees не се синхронизират със съответното събитие в календара е оправена.
- ОПРАВЕНО Sales Lead Source – InfoServ Client приложението вече работи коректно, когато Admin променя стойността на Lead Source values list за конкретен Sale Process от ‘all’ на ‘specific’.
- ОПРАВЕНО Web Chat Processing – при работа с няколко монитора InfoServ Client приложението вече коректно визуализира информацията при обработка на web chat.
- ОПРАВЕНО Ticket Participants’ Contacts – оправена е грешката, при която при набирането на participant в ticket контакта грешно се асоциира към основния контрагент вместо към participant-а.
- ОПРАВЕНО Email Templates – оправена е рядката ситуация, при която потребител не може да зареди съдържанието на имейл шаблон.
- ОПРАВЕНО Missed Calls Queue Filter – грешката позволяваща визуализирането на всички заявки за missed call, когато се филтрира по queue вече е отстранена.
- ОПРАВЕНО Calendar Sync – двустранната синхронизация на събития с Google календарите отново работи коректно.
- Missed Calls Info in Call Statistics – в Calls Log Report статистиката вече се визуализира допълнителна информация за типа missed call.
- Tickets Automatic Actions – промяната на ticket шаблон по време на създаване на автоматично действие по ticket вече не е позволена.
- Distribution Rules – добавена е възможност за скриване на неактивни IVR Scripts при създаването на правило.
- Missed Calls Views – supervisor-ите вече виждат цялата кореспонденция с контрагента през изгледа All Missed Calls.
- Sales Reporting – Sales Pipeline панела вече позволява избор на няколко stage-а от различни sales процеси; добавен е Lead Source филтър в панелите Lead-to-Opportunity, Opportunity-to-Win, и Lead Conversion Rate.
- Report Generator – вече може да се използват данни за Quotes и Orders при създаването на справки от тип Sales Reports.
- Others – доста quality of life промени обвързани с: настройките на IVR Scripts, визуализацията на информация в Knowledge Base-a на Ticket-ите за тъмна тема, Missed Calls статистиките, Missed Calls Views, показването на неработни дни в Calendars; корекции на текст в бутони и заглавия при: регистрирането на мобилно приложение, phone server firewall-а; и други.
- НОВО IVR Voice Campaigns – вече е възможно създаването на кампания за гласово оповестяване чрез IVR.
- ОПРАВЕНО Copy Email Address – коригирана е ситуацията, в която потребител не може да копира имейл адрес от картон на контрагент, когато няма права за редакция на данните в картона.
- User Sound Notifications – добавена е възможност за задаване на звуков сигнал при получаване на съобщение във вътрешния чат.
- Call Records Listening – прослушването на неасоциирани разговори вече не се позволява, когато опцията “listen only to my call records” е заложена.
- Others – корекции на текст в бутони за Tasks и Sales модулите.
- НОВО Missed Calls Distribution – подобно на разговорите и имейлите, пропуснатите обаждания вече могат да се разпределят въз основа на сложни правила в Distribution модула.
- НОВО Clone User Rights – опцията за създаване на потребител по шаблон е заменена с опция за копиране на правата на вече съществуващ такъв.
- ОПРАВЕНО Deleted Lead Source Value – изтриването на стойност за полето Lead Source в Sales вече коректно се премахва и от InfoServ Client приложението.
- ОПРАВЕНО Web Chat Distribution Test – изтритите сайтове и теми вече не се визуализират по време на тест.
- ОПРАВЕНО Flag Rights – Admin приложението вече не се терминира при задаването на права за флаг по време на неговото създаване.
- ОПРАВЕНО Auto Import/Export Tasks – грешката, която пречеше на системата да зарежда правилно конфигурацията на вече съществуващи задачи, е отстранена.
- ОПРАВЕНО User Communication Channels – опцията за обработка на уеб чат комуникационния канал, вече коректно се задава като “Active” за новосъздадени потребители.
- ОПРАВЕНО Delete Web Chat Resources – ресурсните файлове към контакти от тип web chat вече се пресмятат и изтриват коректно от системата.
- ОПРАВЕНО Set Flag in Web Chat – задаването на флаг през екрана за обработка на уеб чат, ако клиента напусне първи, вече сработва коректно.
- FIXED Customer’s Contacts – ситуацията, в която при отваряне на картон не се зарежда кореспонденцията по него, вече е овладяна.
Rename Customer Groups – възможността за преименуване на контрагентска група вече е обвързана с възможността за нейното създаване. - Wrap Settings – настройките за влизане в Wrap вече са по-детайлни с допълнителна възможност за задължителен избор на флаг и/или коментар след приключване на разговор.
- Job Title Filter – контрагентите вече може да се филтрират по стойности в полето Job Title.
- Sales Reporting – потребителите с team leader права, вече могат да виждат резултати въз основа на всички потребители работещи с процеса.
- Others – корекция на дребни грешки със scroll-a в някой екрани на InfoServ Admin приложението; оправени са визуални проблеми с флаговете в календарите и колонките в queues; корекции на текст в hints за Customer Statuses, Contacts и Distribution модулите.
- НОВО High Availability Mode – Режим на работа с висока надежност.
- НОВО Customers Anonymization – възможност за изтриване и анонимизиране на контрагентски данни в Data Management модула.
- НОВО Web Chat Distribution – подобно на емайл и телефони разговори, web chat може да се разпределя на базата на комплексни правила чрез модула за Дистрибуция.
- НОВО Web Chat Client Typing – потребителите на InfoServ CRM могат да виждат в реално време какво пише клиента по време на web chat.
- НОВО Web Chat User Typing – клиента по време на web chat може да вижда когато InfoServ потребителя пише.
- НОВО Web Chat Black List – нова функционалност позволяваща за блокиране на клиенти по IP адрес.
- НОВО Web Chat File Transfer – web chat клиентите могат да изпращат файлове (до 15 MB)
- НОВО Web Chat Notification – добавени са нови настройки по нотификациите за получаване на web chat съобщения.
- НОВО Web Chat Processing – изцяло обновен web chat екрана, позволява InfoServ потребителите да бързо и лесно да обработват web chat запитванията.
- НОВО Sale Fields Options – възможност за персонализиране на sales fields по процесите на продажби.
- НОВО Auto Export – функционалност за експортиране на данните за контакти (разговори, емайли, бележки и др.)
- ОПРАВЕНО Supervisor’s Contact Level – всички контакти генерирани от потребител тип Supevisor са слагат с level 1.
- ОПРАВЕНО Empty Export – оправена грешка при експорт на празна група контрагенти.
- ОПРАВЕНО Missing Contacts – при отваряне на картон на контрагент оправено визуализирането на историята на контактите.
- ОПРАВЕНО Call Appointment Reminders – оправено редактирането на съществуващ call appointment reminder.
- ОПРАВЕНО Scheduled Calls Rights – потребителите могат правилно да достъпват Телемаркетинг картона с правото Dial Scheduled right.
- ОПРАВЕНО Document Rights – оправено даването на права за много потребители едновременно.
- ОПРАВЕНО Visualization of Recurring Events – оправена визуализацията на повтарящи се срещи в Calendar модула.
- ОПРАВЕНО Emails – оправени редки проблеми с визуализацията на съдържание на емайл, изпращането по шаблон в комбинация с Plain Text и др.
- ОПРАВЕНО Filter by Assigned Contacts – филтъра за контакти по контрагент работи коректно.
- ПОДОБРЕНО Sales – възможност за импортиране на Follow-up date при Lead Import.
- ПОДОБРЕНО Web Chat – добавени нови системни съобщения.
- ПОДОБРЕНО Telemarketing – добавени нови колони с данни към scheduled calls в InfoServ Admin.
- Други – оправени дребни визуални и текстови нередности в различни репорти и модули и др.
- НОВО Default Email Templates – Възможност за задаване на шаблон по подразбиране за всеки интегриран емайл акунт.
- НОВО Merge Rights – добавено ново право за Merge на ниво потребител
- НОВО Administrator Profile – Настройките за профила на администратор са преместени в нова секция – Administrator Profile
- НОВО Dialpad Rights – серия от опции и права за функционалността DialPad
- НОВО Message Send Options – добавена нова настройка в User Profile за използване на Ctrl+Enter за изпращане на съобщение в чат-а
- ПРОМЕНЕНО Sales (Reason for Lost) – промяна в типа на полето Reason for Lost – полето вече от тип Editable drop-down list.
- НОВО Filter & Copy Shortcuts – за екрани където информацията е представена в колони е добавена възможност за Ctrl+F за търсене по маркираната стойност и Ctrl+C за копиране.
- НОВО Call Appointments – нова функционалност за създаване на Call Appointments, целяща бързо, лесно и ефективно управление на насрочени обаждания
- ОПРАВЕНО Missing IVR Name – оправен проблем с визуализацията на IVR името в Call Reports.
- ОПРАВЕНО Deletion of Ringing Emails – оправено при изтриване на емайл в статус Ringing, не се освобождаваше коректно слот.
- ОПРАВЕНО VTS Column Export – стойността на VTS колоната при експорт от Print Options вече се експортира правилно.
- Други – оправени дребни визуални и текстови нередности в различни репорти и модули и др.
- НОВО Grid Reports – Въведени нов вид репорти към Report Generator за полета тип Grid
- НОВО VTS field in Report Generator – добавено е полето VTS като критерий към Report Generator
- ПРОМЕНЕНО Sales (Reason for Lost) – промяна в типа на полето Reason for Lost – полето вече от тип Editable drop-down list.
- ПРОМЕНЕНО Sales Reporting – промяна в справката Competitors Rate by Win/Lost – справката е преработена с нови опции.
- ОПРАВЕНО Email Reports – оправен е бъг свързан с правилната калкулация на email Reports в InfoServ Administrator.
- ОПРАВЕНО Calendars – оправен е бъг свързан с редакцията на календари в InfoServ Administrator.
- ОПРАВЕНО Queues – оправен е бъг възпрепядстващ правилното разпределение при използване на преразпределение към същата опашка.
- ОПРАВЕНО Customer Filter – оправен е бъг свързан с търсенето на контрагенти по потребителски полета на кирлица в InfoServ CRM Client.
- НОВО Тъмен Интерфейс – приложението InfoServ Client вече може да се използва в тъмен режим. За промяна на темата проверете User Profile менюто.
- НОВО Синхронизиране на изходящи имейли – при интегрирането на имейл акаунт в InfoServ CRM вече може да се посочи IMAP папка, в която да се копират изпратените през акаунта имейли.
- НОВО Преразпределение на Имейли – имейлите в queue-та вече могат да се преразпределят на базата на working time и/или offline time на потребителите в queue-то.
- НОВО Имейл Справки – две нови справки, с детайлна информация за обработката на имейли в системата, са добавени в раздел Statistics на InfoServ Admin приложението.
- НОВО Подробна Информация за Стойност – за повечето справки в раздел Statistics на InfoServ Admin приложението, чрез натискането на десен бутон може да се види допълнителна информация относно описанието на стойност и това как е сформирана.
- НОВО Критерии за Разпределение – добавени са нови критерии за разпределение на разговори и имейли позволяващи разпределение базирано на резултата от сравнението на стойности между две полета.
- НОВО Филтър за Търсене на Контрагенти – добавен е нов филтър позволяващ едновременното търсене в полетата за име, URL, имейл и коментар в картон на фирма и контрагент.
- ОПРАВЕНО Report Generator – оправен е бъг възпрепядстващ визуализирането на информация в справки съдържащи потребителски полета от тип dropdown с value ID-та на кирилица.
- ОПРАВЕНО Views – потребителите в текущото queue, при трансферирането на имейл към него, вече се визуализират.
- ОПРАВЕНО Import – оправен е бъг възпрепядстващ импортирането на данни в уникални потребителски полета на ниво фирма.
- ОПРАВЕНО Dashboards – добавено е ограничение при генерирането на панели за default dashboard-a в раздел Dashboards в InfoServ Admin приложението.
- Sales – sale customer-a вече може да се разменя с избран sale stakeholder; бутоните за действия с контакти вече може да се достъпват през повечето sale табове.
- Custom Contacts – при генерирането на потребителски контакт, името на потребителския контакт ще се попълва автоматично в полето за коментар на контакта.
- Tickets – добавена е опция за филтриране на ticket-и въз основа на асоциираните потребители към тях.
- Document Templates – добавени възможности за активиране и деактивиране на шаблони.
- Разширена поддръжка на тагове използвани при интеграция.
- Отстранени дребни нередности
- ОПРАВЕНО To-Do Creation – оправен е рядко срещан бъг възпрепядстващ визуализацията на категориите при създаването на ново to-do, ако в системата вече има to-do, което е асоциирано към sale.
- ОПРАВЕНО Contacts Association – оправен е бъг, при който входящите имейли се асоциират към грешен контрагент.
- ОПРАВЕНО Task Creation – оправен е бъг позволяващ създаването на задача без име и изпълнител.
- ОПРАВЕНО Emails – оправен е бъг възпрепядстващ изпращенто на имейл до множество получатели.
- Calls Report – добавени са нови колони с информация за wait time, answer time, number of transferred calls, IVR time, и call handle time.
- Call Queues – добавена е нова опция позволяваща дистрибуцията на входящи повиквания само към потребители в състояние Ready.
- Emails – добавен е бутон премахващ всякакъв тип форматиране от маркиран текст.
- Notification Bar – за missed calls и callbacks вече се визуализира конкретна дата и час.
- НОВО Call Forwarding Right – в InfoServ CRM Admin приложението е добавено ново право на ниво User контролиращо достъпа до Call Forwarding функционалността.
- НОВО Default Reminders – вече може да се задава Reminder по подразбиране за всички събития създадени в конкретен календар.
- НОВО Documents in Sales/Tickets – генерирането на документи по шаблон в tiket или sale вече е възможно.
- ОПРАВЕНО Calendar Events – бъг възпрепятстващ редакцията на повтарящо се събитие без крайна дата; бъг зануляващ time settings при промяна на repeat type, когато се създава събитие.
- Customer Groups – правото за редакция и изтриване на контакт в контрагентска група е разделено в две индивидуални опции.
- Emails – зареждането на имейл шаблон вече подменя и subject-a на имейла.
- НОВО Calendar Event Invitation – добавена е възможност за покана на участници към събития чрез имейл и синхронизиране на списък с учасници към събитие в InfoServ CRM Calendars.
- НОВО Documents preview – добавен е нов панел за визуализация на събитие в еркан Documents.
- НОВО Audio quality options – добавени са допълнителни опции за контрол на качеството на звука при използване на софтуерен телефон в приложенията InfoServ CRM Admin (Phone Settings) и InfoServ CRM Client (User Profile).
- ОПРАВЕНО Telemarketing Pause – оправен е бъг възпрепятстващ излизането от Telemarketing режим докато потребителят в състояние Pause.
- ОПРАВЕНО Calendar visualization – оправен е бъг показващ грешни времеви периоди при използването на множество календари с различни настройки на granularity.
- Calendars – вече може да се копират събития от един календар в друг; създаването на флагове вече е възможно и през приложението InfoServ CRM Client; екрана за създаване на събитията е опростен; добавена е опция за деактивиране на календари.
InfoServ CRM v3 е последваща версия на софтуера за управление на взаимоотношения с клиенти като в тази версия са добавени последните нововъведения за използването на софтуера в сферата на продажби и хелпдеск системи
- InfoServ CRM Client: Изцяло обновен интерфейс. Значителни подобрения по бързодействие и функционалности
- InfoServ CRM Admin: Изцяло обновен интерфейс. Значителни подобрения по функционалности мониторинг и репортинг