Европрограма "ИКТ решения и киберсигурност в МСП"
Вече е активна програмата “Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия“, обявена от Министерство на иновациите и растежа, която включва безвъзмездни евросредства за „внедряване на информационни и комуникационни технологии и решения” – CRM системи, модули за продажби и др.
Общият й бюджет е 30 600 000 лв.
Безвъзмездната помощ е в размер на 100% и НЕ изисква съфинансиране.
Минималният й размер е 3 000 лв, а максималният 20 000 лв, като за “Въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система)” от ИКТ решения група I важи максимумът на финансирането – 20 000 лв.
Възползвайте се от стопроцентовото еврофинансиране и внедерете мултифункционалното решение InfoServ CRM. С него ще:
- Управлявате успешно всички търговски процеси
- Изградите клиентска лоялност
- Повишите качеството на обслужване
- Комуникирате ефективно с клиенти и партньори
- Взимате управленски решения, базирани на реални данни
- Имате леснодостъпна клиентска информация отвсякъде
- Разполагате с мобилен достъп до всички данни
- Подобрите вътрешнофирмената организация
Допустими кандидати
✔️ Микро, малки и средни предприятия, регистрирани не по късно от 31.12.2019г. с минимум 1 наето лице или работещ собственик през 2021г.
✔️ Предприятия с реализирани нетни приходи от продажби за 2021г., както следва:
- за микро предприятия ≥ 41 000 лв
- за малки предприятия ≥ 82 000 лв
- за средни предприятия ≥ 123 000 лв
Стъпки за кандидатстване
Свалете и разгледайте условията за кандидатстване и изпълнение и приложенията към тях ТУК.
Потърсете вашия консултант по европроекти, за да заявите желание за кандидатствате. Ако нямате такъв, ние ще ви свържем с подходящ.
Свържете се с нас, за да обсъдим как InfoServ CRM може да бъде полезен конкретно на вашия бизнес, да ви направим демонстрация и да ви предоставим безплатно тестване.
ВАЖНО: В настоящата процедура не могат да участват и да получат безвъзмездно финансиране предприятия, чиято основна икономическа дейност попада в следните сектори и раздели съгласно КИД-2008 (Приложение 8):
- сектор А „Селско, горско и рибно стопанство“;
- сектор В „Добивна промишленост“;
- сектор F „Строителство“;
- сектор Р „Образование“;
- сектор Q „Хуманно здравеопазване и социална работа“: раздел 87 „Медико-социални грижи с настаняване“ и раздел 88 „Социална работа без настаняване“.
- сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти, далекосъобщения“: раздел 62 „Дейности в областта на информационните технологии“ и раздел 63 „Информационни услуги“.
Повече информация за процедурата можете да научите от на сайта на Министерство на иновациите и растежа.
360-градусов клиентски профил (Подробни досиета с история на комуникацията)
Управление на бизнес процеси (Продажби, Маркетинг, Клиентско обслужване)
Управление на кампании (Телемаркетинг, Email кампании, Автоматизирани телефонни кампании)
Организация на времето (Задачи, Римайндъри, Календари, To-Do листи)
Многоканална комуникация (Телефон, Email, Web Chat)
Управлявайте ефективно търговската дейност на предприятието и изграждайте и развивайте лоялни клиентски взаимоотношения, чрез:
- Интегрирана комуникация и детайлни клиентски картони
- Настройваеми бизнес процеси с възможност за персонализиране
- Lead и Opportunity мениджмънт за управление на лийдове и фунията на продажбите
- Търговски панели за оферти, етапи на продажбата, ценови листи и др.
- Справки и репорти за анализиране на клиентската, търговската и контактната информация
Осигурете отлична поддръжка и високо ниво на обслужване, като обработвате запитвания, заявки за сервиз и рекламации бързо и качествено, чрез:
- Мултифункционална тикетинг система с множество автоматизации
- Обединени комуникационни канали
- Изграждане на трайни клиентски взаимоотношения с вграден CRM
- Стандартизиране качеството на клиентско обслужване (SLA Management)
- Мониторинг и репортинг в реално време
Извършвайте успешни продажби и изходящи кампании по телефона и увеличете продуктивността на служителите си, чрез:
- Automatic Call Distribution за автоматично насочване към най-подходящия оператор
- Customer Screen Pop-up за разпознаване на клиента
- Софтуерен телефон, запис на разговори и измерване на производителността
- Outbound Dialer за провеждане на телемаркетинг кампании
- IVR технология за автоматизирани телефонни съобщения
Свържете се с нас за консултация и повече информация
+ 359 2 426 61 62
+ 359 886 422 500
office@infoserv.bg
Отправете запитване чрез формата ни за контакт