Viber Интеграция

Viber - Новият комуникационен канал в InfoServ CRM

Софтуерното решение за контактен и кол център InfoServ CRM вече официално разполага с най-популярния канал за комуникация – Viber. Чрез интегрирането му в системата, вие ще предоставите на клиентите си още опция за директна връзка с вашия бизнес – опция, която съвпада с масовите предпочитания за водене на кореспонденция от потребителите.

Защо въведохме Viber като комуникационен канал?

Viber Map

Viber държи над 90% пазарен дял в България, което го прави №1 приложение за комуникация в страната и отличен инструмент за клиентско обслужване и поддръжка посредством чат – обработване на запитвания, приемане на поръчки, разрешаване на казуси. Ето защо:

  • 90% от съобщенията във Viber се отварят до 3 минути след получаване
  • Над 30 съобщения изпращат Viber потребителите на ден
  • 70 милиона интеракции отчитат от Viber всеки час
  • Средно 35 минути на ден прекаврват потребителите във Viber
  • Поне 12 пъти на ден Viber потребителите отварят приложението

Използването на Viber интеграцията в InfoServ CRM ще даде на клиентите ви свобода и комфорт, а на вас – конкурентно предимство, с което да изпъкнете.

Какви предимства носи Viber за бизнеса ви?

viber iconПредоставяте възможност за контакт с вас чрез най-популярното чат приложение, което се използва масово от потребителите.

Обслужвате Viber запитванията от едно място, InfoServ CRM, заедно с всички останали комуникационни канали в системата.

Изпращате Viber съобщения до всички ваши клиенти, които са абонати на вашия официален канал за клиентско обслужване.

Разполагате с пакет от 10 000 безплатни съобщения на месец, които след изчерпването им Viber таксува според тарифите си.

Подобрявате потребителското изживяване чрез предоставяне на комуникационен канал с мултимедийни възможности.

Създавате по-персонализирани взаимоотношения с клиента посредством директен контакт в личен Viber канал за обслужване и поддръжка.

Улеснявате клиентите си – веднъж свързали се с вас посредством Viber, те не се налага наново да търсят ваши координати.

Повишавате ангажираността на потребителите посредством входящо-изходяща кореспонденция с „личен“ характер.

Какви са ползите от Viber интеграцията за клиентите ви?

Удобство

Клиентът не е подвластен на време и място. Дори да отправи запитване извън работното време, той ще получи обратна връзка от вас при първа възможност.

Гъвкавост

Давате опцията на клиентите си да се свържат с вас директно от смарт устройството си само с няколко клика. Достатъчно е да има наличен интернет.

Функционалност

Viber интеграцията работи с всички опции на приложението – получаване на файлове, локации, контакти, видеа, изображения, както и използването на емотикони и стикери.

Как работи Viber интеграцията?

Ако при посещения на вашия корпоративен уебсайт или онлайн магазин клиентът пожелае да се свърже с вас посредством Viber, това става с кликне върху разположената на съответното място иконка. Тя директно ще отвори нов Вайбър чат в приложението на клиента, разпознавайки автоматично дали то идва от мобилно устройство или десктоп.

След инициирането на контакт, клиентът автоматично се записва за Viber канала, чрез който поддържа директна връзка с вас. От този момент нататък, InfoServ CRM асоциира този контакт с конкретния клиент в системата и цялата кореспонденция с него се запазва в досието му.

how viber works

Какви са възможностите на InfoServ CRM с интегриран Viber?

Комбинацията от функционалности на Вайбър и системата InfoServ CRM подобрява клиентското обслужване и поддръжка, предлагайки следните възможности:

  • Разпределяне на входящата Viber комуникация към точния отдел и/или най-подходящия служител.
  • Използване на готови шаблони с отговори за по-бързо и точно обслужване.
  • Трансфер на чат кореспонденцията от един служител на друг (при нужда).
  • Изходящи съобщения към конкретен клиент след subscribe от негова страна.
  • Индивидуален облик на корпоративния канал – наименование, аватар, поздравително съобщение.

Бъди стъпка напред с Viber

Осигурете си конкурентно предимство, като предоставите на клиентите си възможността да използват най-предпочитаният от тях канал за връзка с вашия бизнес.

Дайте опцията на екипа си да обработва бързо и лесно всички клиентски запитвания без оглед по кой комуникационен канал постъпват – телефон, Email, Web Chat, или Viber от едно място – InfoServ CRM.

Заявете  демонстрация или се свържете с нас на телефон 0886 422 500, за да научите повече за Viber интеграцията в InfoServ CRM.

Заяви Viber демонстрация

Request Viber Demo
*