Viber Интеграция
Viber - Любимият комуникационен канал на потребителите
Софтуерното решение за контактен и кол център InfoServ CRM вече официално разполага с най-популярния канал за комуникация – Viber. Чрез интегрирането му в системата, вие ще предоставите на клиентите си още опция за директна връзка с вашия бизнес – опция, която съвпада с масовите предпочитания за водене на кореспонденция от потребителите.
Защо въведохме Viber като комуникационен канал?
Viber държи над 90% пазарен дял в България, което го прави №1 приложение за комуникация в страната и отличен инструмент за клиентско обслужване и поддръжка посредством чат – обработване на запитвания, приемане на поръчки, разрешаване на казуси. Ето защо:
- 90% от съобщенията във Viber се отварят до 3 минути след получаване
- Над 30 съобщения изпращат Viber потребителите на ден
- 70 милиона интеракции отчитат от Viber всеки час
- Средно 35 минути на ден прекаврват потребителите във Viber
- Поне 12 пъти на ден Viber потребителите отварят приложението
Използването на Viber интеграцията в InfoServ CRM ще даде на клиентите ви свобода и комфорт, а на вас – конкурентно предимство, с което да изпъкнете.
Какви предимства носи Viber за бизнеса ви?
Предоставяте възможност за контакт с вас чрез най-популярното чат приложение, което се използва масово от потребителите.
Обслужвате Viber запитванията от едно място, InfoServ CRM, заедно с всички останали комуникационни канали в системата.
Изпращате Viber съобщения до всички ваши клиенти, които са абонати на вашия официален канал за клиентско обслужване.
Извършвате масови изходящи кампании или изпращате персонални съобщения до клиентите си, според нуждите на бизнеса ви.
Подобрявате потребителското изживяване чрез предоставяне на комуникационен канал с мултимедийни възможности.
Създавате по-персонализирани взаимоотношения с клиента посредством директен контакт в личен Viber канал за обслужване и поддръжка.
Улеснявате клиентите си – веднъж свързали се с вас посредством Viber, те не се налага наново да търсят ваши координати.
Повишавате ангажираността на потребителите посредством входящо-изходяща кореспонденция с „личен“ характер.
Какви са ползите от Viber интеграцията за клиентите ви?
Удобство
Клиентът не е подвластен на време и място. Дори да отправи запитване извън работното време, той ще получи обратна връзка от вас при първа възможност.
Гъвкавост
Давате опцията на клиентите си да се свържат с вас директно от смарт устройството си само с няколко клика. Достатъчно е да има наличен интернет.
Функционалност
Viber интеграцията работи с всички опции на приложението – получаване на файлове, локации, контакти, видеа, изображения, както и използването на емотикони и стикери.
Как работи Viber интеграцията?
Ако при посещения на вашия корпоративен уебсайт или онлайн магазин клиентът пожелае да се свърже с вас посредством Viber, това става с кликне върху разположената на съответното място иконка. Тя директно ще отвори нов Вайбър чат в приложението на клиента, разпознавайки автоматично дали то идва от мобилно устройство или десктоп.
След инициирането на контакт, клиентът автоматично се записва за Viber канала, чрез който поддържа директна връзка с вас. От този момент нататък, InfoServ CRM асоциира този контакт с конкретния клиент в системата и цялата кореспонденция с него се запазва в досието му.
Какви са възможностите на InfoServ CRM с интегриран Viber?
Комбинацията от функционалности на Вайбър и системата InfoServ CRM подобрява клиентското обслужване и поддръжка, предлагайки следните възможности:
- Разпределяне на входящата Viber комуникация към точния отдел и/или най-подходящия служител.
- Използване на готови шаблони с отговори за по-бързо и точно обслужване.
- Трансфер на чат кореспонденцията от един служител на друг (при нужда).
- Изходящи съобщения към конкретен клиент след subscribe от негова страна.
- Индивидуален облик на корпоративния канал – наименование, аватар, поздравително съобщение.
Как работи Viber интеграцията?
Ако при посещения на вашия корпоративен уебсайт или онлайн магазин клиентът пожелае да се свърже с вас посредством Viber, това става с кликне върху разположената на съответното място иконка. Тя директно ще отвори нов Вайбър чат в приложението на клиента, разпознавайки автоматично дали то идва от мобилно устройство или десктоп.
След инициирането на контакт, клиентът автоматично се записва за Viber канала, чрез който поддържа директна връзка с вас. От този момент нататък, InfoServ CRM асоциира този контакт с конкретния клиент в системата и цялата кореспонденция с него се запазва в досието му.
Viber маркетинг
Достигнете до голям брой клиенти с масови маркетингови кампании или демонстрирайте индивидуален подход с персонализирани маркетингови съобщения посредством Viber интеграцията в InfoServ CRM, подходяща за всякакъв тип промоции и активности – от сезонни намаления и нови продукти, до покана за участие в събития и молба за обратна връзка от клиентите.
Viber интеграцията за маркетингови дейности комбинира познатите функционалности на най-популярното чат приложение с техническите възможности на системата InfoServ CRM за по-ефективни кампании и по-успешни резултати.
Основни характеристики:
- Бизнес профил с име, визия, описание, индустрия и линк към уебсайт и пожелателен Welcome Message, който се изпраща автоматично при иницииране на първоначален контакт от клиента.
- Маркетингово съобщение, което може да съдържа: текст и емотикони; визия – снимка или графично изображение; Call-to-Action бутон с линк към желаната лендинг страница.
- Прецизно таргетиране на клиенти и контрагенти по зададени критерии и възможност за настройване на времеви пояс за изпращане на маркетинговите съобщения.
- Автоматично документиране на цялата Viber комуникация с клиента в досието му в InfoServ CRM, където се съхранява историята от този и всички останали комуникационни канали.
- Детайлни отчети за проведените маркетинг кампании – изпратени, доставени, прочетени съобщения и брой кликове върху бутона и/или визията.
С тандема InfoServ CRM + Viber за маркетинг повишавате клиентската удовлетвореност, реализирате повече продажби и подобрявате и потребителското изживяване.
Бъди стъпка напред с Viber
Осигурете си конкурентно предимство, като предоставите на клиентите си възможността да използват най-предпочитаният от тях канал за връзка с вашия бизнес.
Дайте опцията на екипа си да обработва бързо и лесно всички клиентски запитвания без оглед по кой комуникационен канал постъпват – телефон, Email, Web Chat, или Viber от едно място – InfoServ CRM.
Заявете демонстрация или се свържете с нас на телефон 0886 422 500, за да научите повече за Viber интеграцията в InfoServ CRM.