Viber Интеграция
Viber - Новият комуникационен канал в InfoServ CRM
Софтуерното решение за контактен и кол център InfoServ CRM вече официално разполага с най-популярния канал за комуникация – Viber. Чрез интегрирането му в системата, вие ще предоставите на клиентите си още опция за директна връзка с вашия бизнес – опция, която съвпада с масовите предпочитания за водене на кореспонденция от потребителите.
Защо въведохме Viber като комуникационен канал?

Viber държи над 90% пазарен дял в България, което го прави №1 приложение за комуникация в страната и отличен инструмент за клиентско обслужване и поддръжка посредством чат – обработване на запитвания, приемане на поръчки, разрешаване на казуси. Ето защо:
- 90% от съобщенията във Viber се отварят до 3 минути след получаване
- Над 30 съобщения изпращат Viber потребителите на ден
- 70 милиона интеракции отчитат от Viber всеки час
- Средно 35 минути на ден прекаврват потребителите във Viber
- Поне 12 пъти на ден Viber потребителите отварят приложението
Използването на Viber интеграцията в InfoServ CRM ще даде на клиентите ви свобода и комфорт, а на вас – конкурентно предимство, с което да изпъкнете.
Какви предимства носи Viber за бизнеса ви?
Предоставяте възможност за контакт с вас чрез най-популярното чат приложение, което се използва масово от потребителите.
Обслужвате Viber запитванията от едно място, InfoServ CRM, заедно с всички останали комуникационни канали в системата.
Изпращате Viber съобщения до всички ваши клиенти, които са абонати на вашия официален канал за клиентско обслужване.
Разполагате с пакет от 10 000 безплатни съобщения на месец, които след изчерпването им Viber таксува според тарифите си.
Подобрявате потребителското изживяване чрез предоставяне на комуникационен канал с мултимедийни възможности.
Създавате по-персонализирани взаимоотношения с клиента посредством директен контакт в личен Viber канал за обслужване и поддръжка.
Улеснявате клиентите си – веднъж свързали се с вас посредством Viber, те не се налага наново да търсят ваши координати.
Повишавате ангажираността на потребителите посредством входящо-изходяща кореспонденция с „личен“ характер.
Какви са ползите от Viber интеграцията за клиентите ви?
Удобство
Клиентът не е подвластен на време и място. Дори да отправи запитване извън работното време, той ще получи обратна връзка от вас при първа възможност.
Гъвкавост
Давате опцията на клиентите си да се свържат с вас директно от смарт устройството си само с няколко клика. Достатъчно е да има наличен интернет.
Функционалност
Viber интеграцията работи с всички опции на приложението – получаване на файлове, локации, контакти, видеа, изображения, както и използването на емотикони и стикери.
Как работи Viber интеграцията?
Ако при посещения на вашия корпоративен уебсайт или онлайн магазин клиентът пожелае да се свърже с вас посредством Viber, това става с кликне върху разположената на съответното място иконка. Тя директно ще отвори нов Вайбър чат в приложението на клиента, разпознавайки автоматично дали то идва от мобилно устройство или десктоп.
След инициирането на контакт, клиентът автоматично се записва за Viber канала, чрез който поддържа директна връзка с вас. От този момент нататък, InfoServ CRM асоциира този контакт с конкретния клиент в системата и цялата кореспонденция с него се запазва в досието му.

Какви са възможностите на InfoServ CRM с интегриран Viber?
Комбинацията от функционалности на Вайбър и системата InfoServ CRM подобрява клиентското обслужване и поддръжка, предлагайки следните възможности:
- Разпределяне на входящата Viber комуникация към точния отдел и/или най-подходящия служител.
- Използване на готови шаблони с отговори за по-бързо и точно обслужване.
- Трансфер на чат кореспонденцията от един служител на друг (при нужда).
- Изходящи съобщения към конкретен клиент след subscribe от негова страна.
- Индивидуален облик на корпоративния канал – наименование, аватар, поздравително съобщение.
Бъди стъпка напред с Viber
Осигурете си конкурентно предимство, като предоставите на клиентите си възможността да използват най-предпочитаният от тях канал за връзка с вашия бизнес.
Дайте опцията на екипа си да обработва бързо и лесно всички клиентски запитвания без оглед по кой комуникационен канал постъпват – телефон, Email, Web Chat, или Viber от едно място – InfoServ CRM.
Заявете демонстрация или се свържете с нас на телефон 0886 422 500, за да научите повече за Viber интеграцията в InfoServ CRM.