CRM и Call Center Решения
CRM Система
Изградете взаимоотношения с клиентите и управлявайте търговските процеси ефективно като използвате потенциала на CRM система.
Helpdesk & Ticketing
Заложете на индивидуалния подход в обслужването на клиенти с богата на функционалности и лесна за използване HelpDesk и Тicketing система.
Кол Център Софтуер
Повишете продуктивността и качеството на кол център дейността с многоканална комуникация, автоматични режими за набиране, и интегриран CRM.
Добри практики
Case Studies | Success Stories
InfoServ не е просто CRM система – за нас това е технологичен партньор, който ни дава стабилна основа за развитие, дигитализация и устойчиво управление на бизнеса.
Когато Toner Support започва дейността си, основната визия на екипа е да създаде бизнес, който съчетава икономическа устойчивост с отговорност към околната среда и принос към местната икономика. С течение на времето тази визия се развива в реална компания с високотехнологична екосистема, която обслужва както бизнес, така и крайни клиенти.
Преди около пет години, в момент на технологичен преход, Toner Support търси CRM решение, което да надгради съществуващата им система. Те избират българската компания ДАН eлектроник и CRM решението й InfoServ, водени не само от техническите възможности, но и от човешкия подход на екипа и принадлежността му към местния бизнес контекст.
Времето на изчакване за обслужване на клиентски запитвания по телефона е сведено до минимум от 18 секунди.
Елфи Турс е сред компаниите, които внедряват InfoServ CRM през 2023 г., като част от дигиталната си стратегия за развитие на бизнеса. Още в първото тримесечие на т.г. агенцията отчита ръст в обслужването на клиентски запитвания по телефона – 2500, което е два пъти повече в сравнение със същия период на предходната година.
Чрез InfoServ компанията разполага с изцяло интегрирана комуникация по телефон, имейл и Viber на едно място. Телефонията в InfoServ CRM се обработва софтуерно на базата на настройки в системата, като например дали клиентът, който се обажда, е нов или съществуващ, кой от екипа последно е говорил с него и кога.
С InfoServ CRM Скайшоп България стимулира растежа на бизнеса си [Case Study]
Скайшоп България подобрява успеваемостта на обажданията във входящия кол център с близо 60%.
Скайшоп България е една от най-динамично развиващите се компании за телешопинг и лидер в телемаркетинга у нас. Бизнесът й се разгръща чрез много канали, включително и физически магазини за продажба, но сърцето на Скайшоп е кол центърът, в който работят над 120 човека.
В последните 5 години част от дигитализацията на компанията включва и избор на функционален CRM софтуер. След проучване на пазара, Скайшоп се спира на облачното решение InfoServ CRM Cloud на българската ДАН електроник. Чрез него проследява и обработва комуникацията си с клиенти по телефон, който е най-активно използваният канал от екипа, а също и тази по имейл, и уебчат.