С InfoServ CRM Елфи Турс отчита ръст в новите клиенти
и удвоява обработените запитвания [Case Study]

Времето на изчакване за обслужване на клиентски запитвания по телефона е сведено до минимум от 18 секунди

Елфи Турс е сред компаниите, които внедряват InfoServ CRM през 2023 г., като част от дигиталната си стратегия за развитие на бизнеса. Още в първото тримесечие на т.г. агенцията отчита ръст в обслужването на клиентски запитвания по телефона – 2500, което е два пъти повече в сравнение със същия период на предходната година.

elfy casestudy elfy q1

Работата с клиенти в Елфи Турс e важна част от бизнеса и включва обработка на въпроси, резервации, отговори на запитвания. Екипът изтъква като свое предимство конкурентните и качествени програми за пътувания, като разчита на личното отношение при осигуряване на безпроблемна и приятна екскурзия. Чрез InfoServ компанията разполага с изцяло интегрирана комуникация по телефон, имейл и Viber на едно място. Телефонията в InfoServ CRM се обработва софтуерно на базата на настройки в системата, като например дали клиентът, който се обажда, е нов или съществуващ, кой от екипа последно е говорил с него и кога. Така CRM решението насочва разговорите към най-подходящия служител, а операторите в контактния център използват вградения в системата софтуерен телефон (Softphone).

Цифрите са красноречиви

Според данните, генерирани в InfoServ CRM за първото тримесечие на 2024 г., екипът на Елфи Турс има отлично ниво на обслужване и 75% от обажданията стигат до оператор в рамките на първите 30 секунди.

elfy casestudy elfy q2

InfoServ записва и съхранява всички разговори и имейли в отделни клиентски досиета, които могат да се преглеждат по-късно във времето при необходимост. Това позволява на търговския представител, например, да се фокусира изцяло върху общуването с клиента без да си води записки. Всеки служител може лесно да проследи работния процес, тъй като има достъп до информацията и спецификите при конкретен клиент, запазени в досието му в CRM системата. Тази функционалност улеснява и дистанционната работа, като осигурява възможности за непрекъснатост.

Оптимизиране на продажбения процес

За обработка и проследяване на процеса по продажби и резервации Елфи Турс използват специализиран Sales Management модул в софтуера на ДАН електроник. Модулът обхваща и предпродажбения процес, включително дейностите по приемане на запитвания, резервациите, авансовото и окончателно плащане, подготовката и изпращането на документите за пътуване и други. Тази функционалност оптимизира работата на екипа в агенцията и разкрива допълнителни възможности за реализиране на сделки.

InfoServ CRM поставя край на „невъзможните“ очаквания

Работили сме с Аполо 2000, Уелкам Травъл, Албена АД, Пампорово АД, Grand Hotel Resorts by Pulse, Grifid Hotels, Wave Resorts и други. Всички те оценяват високо ефективността на CRM решението ни, споделя Виктория Доровска от ДАН електроник.

elfy casestudy vd q1

За компании като Елфи Турс са от значение някои ключови функционалности на InfoServ, a именно: автоматично разпознаване на клиента по телефонен номер и отваряне на досието му, записване и автоматично регистриране на разговорите, регистриране на пропуснати обаждания и проследяване на техния статус, възможност за трансфер на разговори между екипи без да се прекъсва връзката с клиента, прецизно таргетиране при маркетингови кампании, работа в единна система.

elfy casestudy office „В последните няколко години търсихме целенасочено CRM решение. В хода на проучване сме тествали различни варианти. Получавали сме предложения и от IT компании с идеята да създадат специално за нас софтуер.

Инвестирахме немалко време да разясним в детайли процесите, през които минава работата ни, но не успяхме да стигнем до задоволителен проект за единна система, която да обедини всички наши нужди – комуникация с клиенти, организация и разпределяне на задачите, както и систематизиране на базата с данни. В един момент имахме усещането, че искаме нещо невъзможно“, споделя Елена Текелиева от Елфи Турс.

Промяната за Елфи Турс настъпва след срещата им с екипа на ДАН електроник, когато имат възможност да тестват InfoServ CRM. Една от функциите на решението с особена важност е организиране на дейностите в последователни процеси и осигуряването на  взаимозаменяемост в екипа. Чрез модула Task Management се делегира и проследява изпълнението на работни задачи, синхронизират се календари и се използва вътрешен чат. На мениджърско ниво CRM системата позволява да се анализира активността на служителите и да се отчете детайлно техния принос.

Стабилност и сигурност на CRM системата

Разработката на ДАН електроник, InfoServ CRM, стъпва на водещата облачна платформа Microsoft Azure, като използва надеждни сървърни системи и прилежащата им инфраструктура без да отделя ресурс за поддръжката им. Екипът на фирмата вече 25 години създава стабилни ИТ решения, които имат богата функционалност и дават възможност на бизнеса да се фокусира върху дейността си.

elfy casestudy vd q2

Бизнес решения базирани на реални данни

Благодарение на подробната информация, която InfoServ CRM събира като данни – предишни пътувания, интереси към конкретни дестинации, комуникация с партньори, данни за продажби и резервации – Елфи Турс може да прецизира маркетинговите си активности и целевата им аудитория. CRM системата позволява да се организира дори и изпращането на имейл и Viber кампании.

elfy casestudy teamПо данни на НСИ само за последното тримесечие на миналата година 1 165 000 българи са пътували с цел туризъм, като малко над 18% от тях са избрали дестинации в чужбина. В този контекст и предвид чувствителността на пазара към външни фактори (какъвто беше пандемията) е изключително важно за компаниите в туризма да имат реален, цялостен поглед върху броя пътувания и избраните дестинации. Така могат да вземат бизнес решения на момента, базирани на конкретни данни, а не на субективна човешка преценка, и да правят ефективни краткосрочни промени в предлаганите услуги.

Допълнителна информация

Елфи Турс е туристическа агенция, която се развива успешно на българския пазар от 1998 г. В двата й офиса работят 10 човека, като компанията си партнира и с фирми на национално ниво, за да може предложенията й да достигнат до повече потенциални клиенти. Компанията е специализирана в определени дестинации, като постепенно разширява портфолиото си. Има свои авторски програми за пътуване, както до класически места в Европа (Италия, Испания, Португалия, Франция), така и до по-малко познатите Дания, Полша, Норвегия, Финландия, Швеция, и до по-екзотични страни в Азия (Виетнам, Казахстан, Камбоджа, Китай, Малайзия, Мианмар, Тайланд, Узбекистан, Южна Корея, Япония).

InfoServ CRM е продукт на ДАН електроник, българска софтуерна компания с 30-годишна история в проектирането и разработката на софтуерни системи за управление. През последните години компанията се фокусира изключително върху развитието на създадената от нея комуникационна технология InfoServ и базираните на нея технологични решения Call Center, Helpdesk и CRM решение. Сред клиентите на ДАН електроник са Уникредит Булбанк, Централна кооперативна банка, ЗАД Армеец, Групама застраховане, Дженерали застраховане, Борика, iCard, myPOS, Ин тайм, Аполо 2000, Пампорово, Албена, Wave Resort, Грифид хотели, Grand Hotel Resorts, Топ рент а кар, Содексо пасс България, Скайшоп България, Баркод системи България, Адрес недвижими имоти, CT Gaming, Efbet, Palmsbet, Български спортен тотализатор и др.

Искате да подобрите резултатите и на вашия бизнес?

Заявете безплатна демонстрация на мултифункционалното софтуерно решение InfoServ CRM и научете повече за възможностите му.