По тази тема може да се каже и напише много. Предимствата и недостатъците на Home Office са също изследвани и известни. Факт е също така, че все повече компании прибягват до работата от вкъщи било то с цел намаляване на разходите, било то като бонус към служителите, било то за повишаване на удовлетвореността сред работниците… и както се налага в последно време – като предпазна мярка и средство за справяне с кризисни ситуации и пандемии.
InfoServ CRM e изцяло софтуерно решение, което обединява в една платформа най-често използваните бизнес комуникационни канали: Телефон, Email, и Web Chat, като същевременно организира дейността и работата на Call Center звената, Отдел „Обслужване на клиенти“, Търговски и маркетинг отдели.
InfoServ CRM намира най-често приложение в следните направления: Call Center (входящи и изходящи телефонни кампании), Helpdesk (Customer Service и поддръжка), и CRM (Клиентска информация и продажби).
Традиционно Home Office върви ръка за ръка с Cloud решенията. InfoServ CRM се предлага като Cloud комуникационно решение – базирано в облака на Microsoft Azure.
InfoServ CRM Cloud е оптимизиран за работа от разстояние – единственото, което ви е необходимо са компютър и интернет. Облачната инфраструктура на системата позволява оптимална и достъпна свързаност със сървърите през интернет, без необходимост от изграждане и поддръжка на специализирани допълнителни мрежови конфигурации (VPN, Remote Desktop, Team Viewer).
При Home Office осигуряването на достъп до фирмените канали за комуникация от вкъщи е критичен за успешната и ефективна работа от разстояние.
С InfoServ CRM служителите могат да продължат ефективно да комуникират с клиентите – да приемат входящи телефонни обаждания на фирмените телефони, да извършват изходящи телефонни обаждания, да приемат и изпращат имейли, да обслужват корпоративния Web Chat канал, всичко това без разлика в качеството на предоставеното обслужване за клиента, и без компромиси от страна на удобствата подсигурени за служителите.
Автоматичното документиране на проведената комуникация (запис на разговорите, съдържание на имейлите, транскрипт на Web Chat разговорите), осигурява проследимост на приетите и отговорени запитвания и създава усещане у служителите и мениджърите, че всички са заедно, работещи от едно място.
Трябва да признаем, че Home Office не e приложим за всички трудови дейности и за всеки бизнес. Особено подходящ е в сферата на Услугите, но работата от разстояние е решение само за бизнеси, които са се дигитализирали. Подходящ е и еднакво успешно може да бъде приложен за дейности като Call Center, Customer Service и HelpDesk, и Sales.
Call Center бизнеси и отдели, които извършват изходящи телефонни кампании било за вътре-фирмени нужди или като outsourcing дейност, могат да извършват тази дейност дистанционно с InfoServ CRM.
InfoServ CRM разполага с вграден софтуерен телефон, чрез който приемате и извършвате телефонни обаждания от всякъде. Телемаркетинг кампаниите се настройват дистанционно от Call Center Мениджъра, а операторите получават своите задачи за работа вкъщи. Осигуреният Real Time Monitoring и Call Center Репортинг, позволяват на Call Center Мениджъра да проследява изпълнението на кампаниите, да слуша разговори в реално време и да дава напътствия на операторите, да следи за успеваемостта на възложената работа и ефективност на служителите.
Helpdesk и Обслужване на клиенти също могат да работят отдалечено с InfoServ CRM. Интегрираната комуникация в системата им позволява да приемат запитвания по емейл, телефон, и Web Chat от всяка локация без необходимост от инсталиране на допълнителни софтуерни приложения – InfoServ CRM разполага с вграден софтуерен телефон, вграден email клиент, и вграден интерфейс за приемане и обслужване на Web Chat запитвания.
Когато запитванията се обособяват в Тикети, ръководителите на отделите получават не само проследимост на отделната комуникация на служителите, но и проследимост на статуса на всеки възникнал казус и запитване, срокът му за разрешаване, спазвали се договорения SLA (service level), както и нотификации при потенциал за неспазване на SLA, за да се вземат превантивни мерки.
Търговската дейност с редки изключения в зависимост от предлаганите продукти и услуги, по презумция не е закована на едно място. С InfoServ CRM тя с лекота може да бъде вършена от всяко място стига да разполагате с компютър и интернет. С InfoServ CRM разполагате с информацията за вашите клиенти по всяко време, проследявате статуса на отворените сделки, комуникирате с клиента директно през вашия CRM, изпращате брошури и допълнителни характеристики по email, документирате резултати от проведени срещи (проведени лично или дистанционно, онлайн), подготвяте и изпращате оферти, договори.
Често използвани от търговските екипи функционалности в InfoServ CRM са Подробни Клиентски профили, Календари за срещи, Sales модул, Knowledgebase с брошури и характеристики на продукти, Документи, Задачи, To-Do листи, Напомняния, Генератор на Репорти, Мобилно приложение.
Макар да изглежда трудно и непосилно, всъщност за да можете да работите от вкъщи с InfoServ CRM е необходимо да си подсигурите:
* компютър с интернет
* фирмената ви телефония
* настройките на вашите имейли
* абонамент за InfoServ CRM
Регистрацията и закупуването на InfoServ CRM е напълно автоматизирано, а активирането на абонамента става до 24h след неговото заплащане.:
Доверявайки се на подходящите технологични решения, Home Office и работата от разстояние въобще е възможна, ефективна, и удовлетворяваща.
Свържете се с нас, ако искате да разберете как InfoServ CRM може да осигури гъвкавост конкретно за вашия бизнес и работни процеси.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_B67X1VLKBJ | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gat_UA-5711740-1 | 1 minute | A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
slimstat_tracking_code | 1 month | No description available. |