WEB CHAT Интеграция

WEB CHAT – каналът с най-висока клиентска удовлетвореност

Контактните центрове все по-често предоставят на клиентите си нови опции за отправяне на техните запитвания. Web Chat е една от тях. Нещо повече – този начин за директен онлайн контакт с бизнесите бързо се превърна в силно предпочитан от потребителите, защото дава възможността за връзка в реално време с консултант или представител на компанията и съкращава времето за обратна реакция. Това е огромен плюс за клиентите, тъй като им спестява време и повишава качеството на тяхното потребителско изживяване.

web-chat-integration-top3
  • Изследване на Invesp показва, че Web Chat е с най-висок процент клиентска удовлетвореност сред комуникационните канали – 73%, следван от Email с 51% и телефона с 44%.
  • 42% от потребителите предпочитат Web Chat обслужване пред разговорите по телефона заради това, че не се налага да изчакват дълго време на линията, за да се свържат с агент.
  • Цели 92% от клиентите отчитат положително потребителско изживяване при обслужване чрез Web Chat, което надминава всички останали комуникационни канали.
  • Средното време на изчакване за контакт с представител посредством Web Chat е едва 46 секунди – често в пъти по-кратко от това по телефон.

WEB CHAT и InfoServ CRM

Работейки непрестанно върху усъвършенстването на нашата Call Center и Helpdesk система, нямаше как да подминем Web Chat и неговите ползи за бизнесите и предимства за клиентите. Той е важна част от арсенала от комуникационни канали на InfoServ CRM, наред с Телефон, EmailViber и Chatbot.

Изключително подходящ, както за онлайн магазини, така и за корпоративни (бизнес) страници, Web Chat интеграцията в InfoServ CRM дава възможността на клиентите да осъществят бърза връзка с вашия бизнес, а на вас – да обработите бързо и качествено техните запитвания в реално време, съкращавайки времето за обратна връзка до минимум.

Как работи WEB CHAT за клиента?

При посещение на вашия уебсайт или онлайн магазин, клиентът може да инициира чат на живо с ваш консултант. По този начин потребителят отправя своето конкретно запитване бързо и лесно, по предпочитания от него комуникационен канал, и си набавя нужната информация директно от служителя отговорен за онлайн комуникацията.

Web Chat прозорците могат да бъдат позиционирани, както на всички страници в сайта, така и само на конкретни, например продуктовите, където вероятността за осъществяване на директна връзка от страна на клиента е по-голяма.

Как работи WEB CHAT за бизнеса?

При изпращане на запитване от клиент посредством Web Chat, вие получавате нотификация в системата InfoServ CRM за полученото запитване. Всяко web chat запитване, се разпределя към най-подходящ служител в зависимост от критерии като сайт, от който постъпва запитването, избрана от клиента тема на запитването, информация в InfoServ CRM за самия клиент, кой ваш служител последно е комуникирал с клиента (включително и по някои от другите комуникационни канали, които обслужвате).

Цялата кореспонденция между вас и клиента се документира като история в детайлното клиентско досие, заедно с комуникацията от другите канали. По този начин вие имате достъп до всички чат разговори, казуси и поръчки по време на обслужване на клиентите, което спомага за опознаването на клиента и предприемане на по-персонализиран подход при следващ контакт от негова страна.

Ползи от WEB CHAT интеграцията за бизнеса ви

Увеличава продажбите и процента на конверсиитe

Намалява фирмените оперативни разходи

Повишава ефективността на служителите ви

Дава ви конкурентно предимство

Спомага за успешна SEO оптимизация 

Дава възможност за Upsell на база клиентски интереси

Ползи от WEB CHAT интеграцията за клиентите ви

Предоставя опция за онлайн контакт в реално време

Съкращава времето за обратна връзка

Дава на потребителите увереност при пазаруване

Подобрява потребителското преживяване

Не ангажира цялото внимание на клиента

Предлага директен достъп от различни устройства

Отговорете на клиентските очаквания с WEB CHAT

Web Chat ви дава възможността да реагирате светкавично на клиентското запитване, да използвате персонален подход в обслужването и да предоставите компетентна асистенция.

Подобрете клиентското обслужване, повишете ефективността на служителите си и увеличете продажбите, конверсиите и средната стойност на поръчките с Web Chat на живо от InfoServ CRM!

Поискайте безплатна демонстрация и разберете повече за симбиозата InfoServ CRM – Web Chat и как този комуникационен канал ще направи бизнеса ви по-успешен.

Заяви демонстрация

Request Web Chat Demo
*