Leading Provider

of Contact Center and CRM Solutions

Among Top 5

CRM solutions in Bulgaria

InfoServ Call Center

InfoServ Call Center e нашето custom решение за изграждане на Call Center и Contact Center. To e индивидуално разработена по задание на клиента и съобразно неговите нужди софтуерна система, базирана на най-съвременни технологии.

Индивидуалното решение InfoServ Call Center е подходящо:

  • За средни и големи бизнеси
  • При голям брой ползватели на системата
  • Изисквания на клиента към интерфейс, функционалности, и/или интеграционни възможности в голяма степен не се покриват от тези налични в някое от стандартните ни решения за контактен център
  • Клиентът разполага с нужния ресурс, свързан с проектирането на техническо задание (ИТ кадри и време)
  • Възвръщаемостта за клиента оправдава по-голямата инвестиция, свързана с разработването на индивидуален софтуер

Повече за InfoServ Call Center

Функционалности

Наборът от функционалности, които да бъдат включени, в една индивидуално разработена InfoServ Call Center система, зависят изцяло от нуждите и изискванията на клиента. Интерфейсът, който използват потребителите на системата, също се проектира и разработва индивидуално за клиента.

Примерни функционалности, които можем да включим в една InfoServ Call Center система, са:

  • Автоматично обслужване посредством IVR
  • Single и Multiple Entry Points
  • Automatic Call Distribution
  • Call Recording
  • Call Transfer
  • Queue management
  • Call Penetration
  • Outbound Dialer
  • Real-time Call Monitoring
  • Reporting Tools
  • Телемаркетинг
  • FAQ and Web Link
  • Trouble Tickets
  • Survey/Voting
  • Marketing Visual SDK Designer
Интеграции

Интеграционните възможности на InfoServ Call Center включват както интеграция с най-често използваните бизнес комуникационни канали, така й възможности за интеграция с външни приложения (ERP, Billing, специализирани софтуерни бизнес приложения и др.)

Phone Integration

Интеграцията на фирмената телефония се осъществява посредством протоколите VoIP SIP 2.0 или ISDN. Телефонията можем да интегрираме директно с телефонния доставчик или да използваме наличната при клиента телефонна централа (PBX). Операторите ще могат да приемат разговори или използвайки вградения в системата софтуерен телефон посредством слушалки с микрофон, или телефонни апарати.

E-mail Integration

Интеграцията на фирмените е-мейли се извършва посредством протоколи POP3/IMAP4 и SMTP.

SMS Integration

Интеграцията на фирмената SMS комуникация е възможна с InfoServ Call Center. Възможни са няколко начина за реализиране на тази интеграция: а) посредством стандартен комуникационен протокол SMPP, или б) индивидуална интеграция с избран от клиента SMS доставчик/концентратор.

Web (Live) Chat Integration

В InfoServ Call Center може да бъде интегрирана WEB (Live) Chat комуникация за приемане на запитвания през още един канал за комуникация – чат иницииран през корпоративния web сайт на фирмата.

API Integration

API интерфейс за интегриране с външни не уеб базирани системи и приложения.

Import/Export

Най-често използваният метод за интеграция на клиентски данни е import/export.

Цени

InfoServ Call Center е нашето решение за изграждане на Call Center и Contact Center изцяло базирано на индивидуалните изисквания на клиента. За да можем да изготвим ценово предложение, ние провеждаме няколко консултативни срещи с клиента, и след финализиране на детайлите по техническото задание изготвяме и ценова оферта.

Ако имате нужда от консултация, свържете с нас на +359 82 827 007, на danel@infoserv.bg , или изпратете вашето запитване тук, и наш консултант ще се свърже с вас!

InfoServ CRM Брошура

Запознайте се с InfoServ CRM Cloud - един лесен и интуитивен продукт за управление на Взаимоотношенията с клиенти и партньори.

InfoServ CRM Cloud - PDF

Обадете ни се на +359 82 827007 или ни изпратете запитване и ние ще се свържем с Вас