CRM софтуер от InfoServ

Клиентска База Данни

CRM Customer

Систематизираната и подредена детайлна клиентска база данни за потенциални и настоящи клиенти, партньори и доставчици, включваща и информация за търговски възможности и сделки, отворени HelpDesk тикети и заявки, документи и подписани договори, резултати от срещи и делегирани задачи, е ваше конкурентно предимство.

Обслужване на Клиенти

Outbound Call Center from InfoServ CRM

Екипите за обслужване на клиенти са подсигурени с богата на функционалности и лесна за използване CRM система, с която ефективно и бързо обслужват клиентите. С внедряването на CRM система залагате на индивидуалния подход в клиентските взаимоотношения и подобрявате клиентската лоялност и удовлетвореност.

Търговска Дейност

Sales CRM

Използвайки потенциала на CRM система, изграждате и поддържате взаимоотношения с клиентите и управлявате търговските процеси ефективно. Чрез приоритизиране, проследяване, мониторинг и анализ превръщате потенциалните възможности от фунията на продажбите в спечелени сделки.

Често използвани CRM функционалности

InfoServ CRM Sales Management

Търговски процеси

Чрез ефективно управление на търговските процеси превръщате лийдове в потенциални клиенти и спечелени сделки.

InfoServ CRM Documents

Документи

Дигитализирате фирмената си документация и обогатявате клиентските досиета с договори, фактури, и друга документация.

InfoServ CRM Ticket Management

Help Desk

Подобрявате нивото на обслужване (SLA) с подредена клиентска информация и интегрирана комуникация.

InfoServ CRM Customer Profile

Интегрирана Комуникация

Всяко клиентско досие съдържа детайлна история на проведената с клиента комуникацията – телефонни разговори, email, web chat.

Заяви Безплатна Демонстрация

Фирма: *

Име: *

Email: *

Телефон: *

Удобна дата за демонстрация:

Основни предимства на InfoServ CRM

Опит

Повече от 25 години опит в разработката на бизнес софтуер и над 180 внедрени InfoServ системи.

Доверие

Над 96% от клиентите на InfoServ в последствие разширяват капацитета и ъпдейтват своите системи.

Cloud решение

Облачно базиран в Microsoft Azure CRM софтуер, предоставян като абонаментна услуга.

Локална инсталация

Инсталиран локално, върху инфраструктура и сървъри на клиента, CRM софтуер.

Прочетете повече за CRM системите в нашия Блог

Excel е може би най-използваното софтуерно приложение за стартиращ и малък бизнес. Използваме го за бързи сметки и калкулации, за изготвяне на репорти, за съхраняване на клиентски данни (имена, адресни данни, телефони, имейли), за организиране на списъци (mailing листи) , и е толкова популярен защото е лесен за внедряване и използване, не изисква специални познания (работа с Excel се учи дори в училище), и най-вече върши прекрасна работа. А достатъчен ли е и пречи ли той на растежа и развитието на вашия бизнес?

CRM системите намират все по-голямо приложение във всяка сфера на бизнес и подобряват фирмените бизнес процеси – най-често процесите свързани с обслужване на клиентите, търговските процеси, маркетинг дейността. В настоящата статия бихме искали да систематизираме и да дефинираме какво е CRM (Customer Relationship Management) и по-какъв начин предоставяните от CRM системите възможности могат да подобрят дейността на един Кол Център и Клиентското обслужване във всяка фирма.

Независимо от големината на фирмата, независимо от организaцията и географското й местоположение, високото качество на обслужване на клиентите е една от най-важните съставки за успех в бизнеса. Като цяло, има само два начина за постигане на по-добър краен резултат: увеличаване на продажбите и / или намаляване на разходите. Докато разходите са много трудни за намаляване, винаги има начини за увеличаване на продажбите чрез осигуряване на по-добро обслужване на клиентите с минимални допълнителни разходи.